Resultat 1 till 1 av 1

En av mina sidor indexeras inte efter större uppdatering

  1. #1
    Leonards avatar
    Leonard Leonard är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2013
    Inlägg
    1
    Hej på er allihopa! Först och främst så måste jag säga att detta är ett underbart forum, har lurkat här nu i någon månad och läser saker dagligen. Själv är jag nybörjare inom SEO-området, även fast jag hållt på med webbutveckling och design i snart 6 år, så forumet är en guldgruva!

    Nu är det så att jag driver ett antal turistguider, främst för jag gillar att skriva och resa - så jag gör nytta av nöje! På en utav dessa sidor (modererat) så gjorde jag en större uppdatering för två dagar sedan. Jag fixade bland annat SEO-vänliga URLer via htaccess samt lade till en bloggmodul jag konstruerat. Efter detta så skickade jag in den nya sitemapen i google webmaster tools med de nya URLerna samt ett blogginlägg.

    Det har nu gått lite över 2 dagar, och i google webmastertools står de att det "11 stycken skickade" men bara en indexerad. Lustigt nog dyker inte den indexerade upp i google-resultaten.. Men, i vilket fall - är det något jag gjort galet? Jag vet att tålamod är en dygd inom SEO, men när jag lanserade sidan och skickade in sitemapen första gången tog det bara en eftermiddag så hade allt blivit indexerat. Sitemapen innehåller inga fel enligt GWT och allt annat ser grönt ut.

    Så vad säger ni, ska jag luta mig tillbaka, ta en kopp kaffe och lugna mig ett par dagar eller måste jag vidta några återgärder?
    Tacksam för svar!
    Senast redigerat av Urban G den 2013-05-30 klockan 14:20. Anledning: Regel 1

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Vinna över vissa större sidor
    Av lalamums i forum Google
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2013-08-23, 03:14
  2. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-02-04, 21:50
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 22:45
  4. Enkel site som inte indexeras..
    Av bjourne i forum Google
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-10-19, 18:08
  5. Sajter som indexeras efter några minuter?
    Av ChumpChops i forum Optimering
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 22:30