Resultat 1 till 5 av 5

köpa seo kurs hos hemsideportalen

  1. #1
    wilands avatar
    wiland wiland är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    5
    Hej! Någon här som har köpt seo kurs hos hemsidoportalen? Är det värt att köpa det i så fall?

  2. #2
    sadsmiles avatar
    sadsmile sadsmile är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2013
    Ort
    Borås
    Inlägg
    9
    Nu har jag ju inte läst de här kurserna så jag vet ju inte exakt vad de innehåller. Men spontant så tror jag att du kan lära dig precis lika mycket genom att läsa på olika SEO-sidor på nätet, exempelvis detta SEO-forum, helt gratis.

    Det var så jag lärde mig allt om SEO en gång i tiden.

  3. #3
    wilands avatar
    wiland wiland är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2012
    Inlägg
    5
    Okej! Vart i forumet borde jag exakt gå in och läsa? Det svåra som jag tycker är liksom, inlänkar, vart jag hittar dessa sidor, hur jag gör typ.

  4. #4
    barthans avatar
    barthan barthan är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Malta
    Inlägg
    84
    Google och MajesticSEO.
    Länkar? Kör bl.a Svenskbetting.com.

  5. #5
    logics avatar
    logic logic är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    56
    Citat Ursprungligen postat av wiland Visa inlägg
    Okej! Vart i forumet borde jag exakt gå in och läsa? Det svåra som jag tycker är liksom, inlänkar, vart jag hittar dessa sidor, hur jag gör typ.
    Tjena,

    Det finns väldigt många sätt att skaffa sig inlänkningar.

    1. Sociala medier
    Om du är aktiv inom sociala medier kan du skaffa Twitter- och facebookkonto åt din sida och därifrån försöka värva followers och promota din sida och skicka inlänkningar därigenom.

    2. Forum
    Ett annat sätt är att vara aktiv på forum inom din niche, och lägga till din hemsideadress i signaturen och därefter skriva meningsfulla och givande inlägg.

    3. Bloggkommentarer
    Besvara kommentarer och kommentera inlägg på olika forum i din niche. Ofta är länkarna dofollow och du har ofta rätt att ange din hemsida när du postar kommentaren.

    4. Artikelkataloger
    Skriv artiklar inom ditt ämne och publicera på olika artikelkataloger med riktade länkar till utvalda undersidor.

    5. Länkkataloger
    Länkkataloger är stora databaser med adresser till sidor inom vitt skilda områden. Här kan du publicera din hemsida och få en inlänkning.

    Det finns otroligt många fler sätt men om du inte har väldigt hög konkurrens kommer du långt genom att enbart publicera din webbplats på olika liknande sidor. Variera ankartexten så det blir naturligt, du behöver främst länka till din startsida men kan skapa ett fåtal länkar direkt till dina viktigaste undersidor. Mycket info om detta hittar du på seo-forums underforum som heter offpage/länkbygge. Lycka till!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Köpa iPad?
    Av Anders Tibbling i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-04, 01:44
  2. Behöver kurs i SEO
    Av Auktionen i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 15:49
  3. SEO-kurs i Göteborg?
    Av JohanSe i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 10:30
  4. Köpa länkar
    Av southqvist i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 11:38