Resultat 1 till 4 av 4

Sökordsverktyg

  1. #1
    oscartroedsons avatar
    oscartroedson oscartroedson är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    sep 2012
    Inlägg
    6
    Hej,

    Efter att Google nu ändrat i Adwords, och sokordsverktyget har förändrat letar jag efter andra verktyg som kan hjälpa till med volym på sökord samt förslag på sökordsfraser. Hittade då detta verktyget (som visserligen inte är på svenska men som tycks fungera ok för svenska ord ändå) - http://www.keywordtooldominator.com/ (även keywordprojectmanager.com/) någon som använt sig av sidan tidigare? Något förslag på bättre verktyg.

    Tack på förhand!

  2. #2
    polarbears avatar
    polarbear polarbear är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2013
    Inlägg
    10
    Skulle vilja bumpa detta inlägg, tycker också AdWords verktyg fungerar sådär och skulle väldigt gärna ha tips på något alternativ!

  3. #3
    gelkis avatar
    gelki gelki är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Sävedalen
    Inlägg
    141
    Vänta lite nu! Adwords verktyg för keywords analyser har väl aldrig varit bättre! Du kan t.o.m se ett sökords volymsökning per månad för hela gågna året i hela välrden, på lands nivå eller orts nivå, eller angränsade orter. Gjorde det senast igår för en kund och skickade han förslag i en excel fil. Dessutom får du även keywords förslag. Jag finner ingen anledning att ändra till annant än i experiment syfte. Kör på och testa vidare där. Det är verkligen bra verktyg. Bing har också verktyg för detta men kanske inte lika utvecklat.

  4. #4
    polarbears avatar
    polarbear polarbear är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2013
    Inlägg
    10
    Har upplevt att det skiftar sjukt mycket men samtidigt kanske det beror på att antalet sökningar faktiskt har skiftat så mycket. Är rätt säker på att jag haft samma filter-inställningar.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)