-
Det är aldrig försent!!!
Robert heter jag och har sedan -87 jobbat med tryckt media, men har på senare tid börjat snubbla in på webben. Upptäckte detta forum som enligt mig håller en riktigt hög klass och som tillför lite andra dimensioner till hemsidesnickrandet än bara kodning. Förhoppningsvis ska jag väl lyckas lära mig ett och annat här till mina egna projekt! :)
/Robban
-
Välkommen
Helt klart tillför forumet lite mer till byggandet.
Man lär sig något varje dag.
Välkommen
-
-
Välkommen hit. Tror du ska trivas.
Jag gör det iaf ;)
-
Välkommen. Håller med MattiasN, man lär sig bra saker hela tiden. Har hittills bara hunnit genomföra en bråkdel av de saker som jag plockat upp här men märker redan skillnad.
-
Välkommen Robban. Det finns mycket att hämta här.
-
Välkommen Robban, här är högt i tak och även om man som jag inte direkt tillför vidare mycket så lär man sig massor. Hur mycket som helst att snppa upp. Mängder med guldkorn.
-
Håller med midas!
Jag såg en prisuppgift på Webmasterforum (tror jag det heter) som tror jag Karin gav för priser på nyckelord som hon menade var generell. Räknade ut från den att vi sparar in runt 200 000 kr på att göra SEO själv.
SEO är ju dock ytterst svårt och tidskrävande så att göra SEO själv är ju inte aktuellt för de flesta. Men vill man lära sig att göra det själv är SEO-forum perfekt. Jag kunde ingenting när jag kom till SEO-forum.
Mest lär man sig nog på att prova olika tekniker.
-
jobbar du fortfarande med tryckt media ?