-
Kort info om mig.
Tjena, här nedan så kommer det lite kort information om mig.
Mitt namn är Simon, jag är 16 år gammal och bor nere i Malmö där jag trivs väldigt bra.
Har haft webbutveckling som intresse under 2-3 år.
Eller rättare sagt, jag började koda lite C++ när jag var 13-14, fick ihop ett snake sen blev det inget mer. C++ är absolut inget språk för nybörjare :p
Iallafall, fick sedan upp ögonen för PHP via en vän, sen dess har det rullat på i en jädra fart, hehe. Nu efter 2 år behärskar jag XHTML, CSS, PHP (även OO), MySQL, JS, Ajax (väldigt lite) utan problem. LAMP-konfigurationer har jag också rotat i en hel del :) Så Linux är inte helt nytt.
Fått lite småjobb här och där via en kompis farsa som är konsult, det har funkat mycket bra faktiskt och lärt mig mycket på vägen.
Nämen... jag är här för att lära mig mer om SEO, just nu är jag långt ifrån ett proffs. Så ni får va snälla! :) Ser fram emot att lära mig mycket mer, då SEO är viktigt.
Har även börjat få upp ögonen lite för domänhandel, men väldigt smått.
Just nu håller jag på att utveckla en sökmotor för jobb, vi får se vad det blir av det ;)
Tack och hej för mig!
-
Välkommen Simon
Du ser att ha goda förutsättningar att komma långt i branschen. Trevligt att Skåne får ytterligare en representant.
Och ja vi skall försöka vara snälla :)
-
Välkommen Simon! En till Malmöbo, kul.
-
Välkommen!
Efter så här långt kan man nästan tro att SEO-forum representeras främst av skåningar :p
-
Jag får väga upp lite som representant för Stockholmsområdet då och säga; hej!
Och jag lovar att folk är snälla här. De var det mot mig i alla fall när jag var helt grön på SEO.
-
Hejsan Simon.
Mycket välkommen till forumet och roligt med Malmö påg till i gänget.
//Lennart (fd. Limhamns påg)