-
Träffa mig i Stockholm
Hej!
Jag har fått ett konsultuppdrag i Stockholm och bor här nu i 2-3 veckor. Jag är ledig på kvällar och helger och skulle tycka det var skoj att träffa och lära känna nytt folk (och andra jag mött tidigare).
Jag kan förstå att ni förmodligen vill diskutera SEO och internetmarknadsföring så vi gör en deal: halva tiden kan vi snacka om det och halva tiden om filosofi, framtidsspekuleringar, människans utveckling osv. Du behöver inte kunna något om detta, tycker det är kul att snacka med vem som helst. Vill ni ut och festa, bio eller något annat skoj är jag på det med.
Jag har inte tillgång till internet på hotellet och när jag jobbar så jobbar jag så jag kan bäst nås på telefon: 0735-414563.
/ Jim
-
Människans utveckling? Du vet väl att 2012 snart är här ;) :p
Jag tar gärna en bit mat och STOR ÖL imorgon (lör)
-
Jag är på plats Onsdag och Torsdag kväll nästa vecka (9/1 och 10/1) och öppen för förslag. Och jag har inget emot att skippa SEO snacket helt. Jag får nog av det ändå.
Dock vet jag inte om det är supersmart att posta sitt mobilnummer.
Jag PM:ar mitt nummer till dig.
-
Nu på måndag den 7:e är du välkommen till förorten (15 min från T-Centralen) Belgisk Ölprovning på lokalpuben och trevligt sällskap. :)
lillabarkarby.se
skickar också mobil på PM
mvh / Mattias
-
Tack för de som hört av sig :)
Sitter med Mattias nu och har det trevligt. Hann inte se dig Marcus men ringer dig snart igen. Bernt, jag hör av mig imorgon så vi kan hinna att ses när du är i Stockholm.
Tänk på att jag inte har så mycket tillgång till internet så svar här kan ta 1-2 dagar för mig att svara. Ring eller SMSa mig hellre. Ser fram emot att träffa fler folk.
:)