Snubblade på den här länken stanford.edu/group/gnarp/cgi-bin/drupal/node/899 och jag förstår inte riktigt hur det går till. Stanford.edu verkar Stanford Univeristys officiella hemsida känns inte så troligt att de skulle sälja receptfria p-piller.
Utskriftsvy
Snubblade på den här länken stanford.edu/group/gnarp/cgi-bin/drupal/node/899 och jag förstår inte riktigt hur det går till. Stanford.edu verkar Stanford Univeristys officiella hemsida känns inte så troligt att de skulle sälja receptfria p-piller.
Den är hackad kan man nog påstå titta hur den här sökningen ser ut för standford och ett piller.
Men de håller visst på att rensa webbplatsen så man får klicka på de cachade versionerna av länkarna.
Jag anade att det var enda lösningen. Imponerande att hacka den domänen måste man ju säga. De kunde kanske varit lite mer diskreta och nöjt sig med att fixa ett par permanenta länkar.
Bloggarna kan jag kanske förstå att de kom åt . De kör Wordpress version 2.3.3 där som de inte uppdaterade efter de rensade. Är väl bara att be om problem för den versionen ser inte ut ha ha varit den säkraste.
Sidan du hittade ser ut att köras med Drupal, med stor sannolikhet inte uppdaterad den heller.
Om jag förstått det rätt så har alla studenter på Stanford (och andra universitet) egen sida under huvuddomänen Standford.edu (eller resp. universitet).
Många som går där och ramlar över "internetmarknadsföring" och SEO använder sina egna "tillhåll" under .edu-domäner. Det är därför man kan hitta dylikt innehåll. Även ren länkförsäljning sker från den typen av "undersidor", konstant ...