-
Hej!
Hej!
Jag heter Per, bor i Stockholm och har ett företag som säljer maskeradkläder på nätet. Läser IT på KTH så kan en hel del om programmering m.m. Har en egentuvecklad ehandelsplatform skriven i Rails som vi kör. Dock känner vi att vi behöver komma lite högre upp i SERP:en så tänkte kika förbi här lite och lära mig mer om sökmotoroptimering :)
-
Oj, fick visst inte länka till min shop, sorry! Tyckte det kändes naturligt att berätta vad man sysslar med genom att länka till det! :)
-
Välkommen till seo-forum, Klart du kommer lära dig en del på detta forum. Bästa forumet om SEO enligt mig.
-
Välkommen till forumet.
Vilket år läser du på KTH? Jag är D08. Jag ska snart komma tillbaka till Sverige och köra sista året av min masterexamen.
-
Soft, jag är IT09. Läser lite kurser på data, ska ta internetprogrammering nu (lite lolkurs dock verkar det som). Sen är det kexjobb på gång i nästa period! :) Är du på utbyte i Indonesien eller?
-
Okej. Jo jag tror internetprogrammering är ganska simpel. Jag har varit på utbyte i Brisbane. Nu är jag långsamt på väg hem genom Asien.