PS. Det görs ofta av samma firmor som tillverkar skyltar mm. DS.
Utskriftsvy
PS. Det görs ofta av samma firmor som tillverkar skyltar mm. DS.
Skriver till din rad som exempel. Låter som en över tiden väldigt prisvärd metod. De flesta av oss har ju en bil ganska länge.
Det bästa måste ju vara att kunna ha tillfälliga erbjudande på bilen också så att folk gör sig besvär att gå in på sajten: Gratis stegräknare & pulsklocka på gratis-stegräknare-och-pulsklocka.biz
Tryck upp reklamblad med erbjudande eller någon information om företaget.
Sök upp en stor parkering och sätt lapparna på bilarna, detta är ju en gammal klassiker.
Tryck upp kundvagnspoletter och dela ut , det är faktist kul att se hur många vrider och vänder på den och undrar vad den kostar. Låt den sitta kvar när du handlat mm mm
Smart det där med kundvagnspoletterna. Något som folk har nytta av och de bör ju inte kosta mycket?Citat:
Ursprungligen postat av berraåsnobben
Kom på en reklamgrej till som jag köpt ganska nyligen
Brevöppnare med reklamtryck helt suveränt att sända med fakturan, de betalar snabbare och kommer förhoppningsvis ihåg dig.:)
Både brevöppnaren och kundvagnspoletter får man för ca 3-5 kr st.
Giveaways med din logga på fungerar klockrent. Vi försöker alltid ha med något som är användbart.Citat:
Ursprungligen postat av berraåsnobben
Kundvagnspoletter
Brevsprättare
Pennor
Godis bäst är tablettaskar. Då går de omkring en hel dag på mässa och visar upp ditt varumärke
Lite exklusivare
USB minne kostar ca 100 kronor för 1 GB och har man en kundträff med nyckelkunder så är det grymt uppskattat.
På en mässa i Stockholm hade vi väldigt gula påsar som de kunde lägga alla sina mässaker i (finns flera som gör det).
Nyligen fick vi se en bild från en hockyrink i Stockholm där barnen bar sina skridskor i våra påsar med namn och webadress.
Snacka om att de lever längre än vi trodde.
Lade till giveaways som ny rubrik med tipsen. Flyttar över ev. övriga giveaways till den rubriken senare.
lägg visitkort i böcker på biblioteket (gärna med relaterade ämnen)
Dela ut flyers till berörd målgrupp(om den är lätt identifierad) på stranden, ex gravida.
Fiffigt. Men då ska man nog tjäna en bra hacka per kund för att det ska löna sig.Citat:
Ursprungligen postat av stikkan_94
Riktigt trevlig guide, jag har äntligen tagit mig tid att läsa igenom den samt tipsat om lite länkar i diverse trådar.