Igar fick jag 65 och nu har jag 3 nya länkar och på mina sidor och mina vaulet gick ner till 64. Ser inga länkar till mina sidor, kan man se det på sidan eller måste man leta efter dem själv?
Utskriftsvy
Igar fick jag 65 och nu har jag 3 nya länkar och på mina sidor och mina vaulet gick ner till 64. Ser inga länkar till mina sidor, kan man se det på sidan eller måste man leta efter dem själv?
Klicka på "organize links" så kan du se dem.
Har 280 nu och 1 lank och ser bara 1 inte vilken lank det ar?
Ok ... nu har det börjat hoppa igång och ser lite länkar på vissa sidor. MEN! hur ser man vart jag får inlänkar ifrån? Eller, kan man inte se det?
cya,
/PatrikB
En blog maste ju vara ganska bra att ha som "bete" da antar jag eftersom det skapas en ny sida ganska hela tiden samt google indexar den ganska omgande? Har jag fel ?
Tyckte detta verkade intressant men har suttit i 4 timmar nu och försökt få det att funka. Får detta fel:
FAILUREServerLoop() :Not a valid action :: FileFind() :file not found. WriteErrors() :Warning - Unable to find log file.
får det hela tiden. Ger upp nu pallar inte sitta mer med det. Misstänkte ett tag om det hade någe med rewrite eller någe i .httpdconf filen men icke.. om någon annan vet vad det beror på så skicka ett pm.
Har ca 2000 sidor cachade på google med PR 5 och 4 så det hade varit kul om man fått testa detta *sur och irriterad* *grumphy*
Jag ger mig också in i leken, börjar med en PG3 sida och lägger till fler om jag gillar det.
Browsefile: Jag får samma nu på morgonen, verkar som de har strul med servern eller nåt för deras sida går ner till och från. Förhoppningsvis är det endast temporärt, men man vill ju att det ska funka med en gång.. :)
Jag testade att byta till förra scriptversionen (1.3.06 istället för 1.4.01) och nu verkar det funka.
Okej, får kanske ge det ett till försök antar jag.
Jag bytte ner mig till 1-3-06 som sagt men la även till raden
AddType application/x-httpd-php .php .htm .html
i .htacess. Har lagt till två sidor och det är bara den ena som funkar så helt säker är jag inte på varför den ena funkar men inte den andra :(.
Har varit medlem nu på linvault ca 1 vecka med PR4 sida på 3000 indexerade sidor i google.
Verkar funka ok, men de flesta utav sidorna som jag får min länk på har den inte. De flesta verkar ha tagit bort scriptet eller liknande. Hur gör man med detta, säg att ca 2/3 av alla länkar som jag "ska" ha finns inte med.
//Tim
Citat:
Ursprungligen postat av Waldo
har du fått det o funka ? jag har försökt o försökt få det att funka men får bara :
Site Approval Status Approved on 31 Mar 2008
Latest Link Vault Script Version 1.4.01
Your Script Version 1.4.01 passed
Site Reset passed
Communications Check Communications OK passed
This Page should contain Temporary Test Link passed
This Page should contain Temporary Test Link failed
This Page should contain Temporary Test Link failed
nån som kan ge mig tips så jag får det att funka vore snällt
Hej!
Är det någon som fortfarande använder Linkvault? Tycker jag hittar en del informarmation som börjar 2006, sen finns det något år sen paff är det dött.
Linkvault är inte att rekommendera idag, länknätverk av denna typ ses inte med blida ögon av google.