Jag är intresserad av att träffa Anton. Han smet undan även förra träffen.
Men, jag tycker du bestämmer Per. Någon måste bestämma något annars blir det bara pannkaka.
Utskriftsvy
Jag är intresserad av att träffa Anton. Han smet undan även förra träffen.
Men, jag tycker du bestämmer Per. Någon måste bestämma något annars blir det bara pannkaka.
Nu har jag helt tappat tråden var gäller detta ämne... men den 2 juni ligger bäst till som jag förstått det, men vilken plats är det som gäller?
Det vore jätteskoj att komma, men syrrans bal - bästa vännens party och dessutom spelning (musik) gör ju att min dag minst sagt är ganska rejält uppbokad, både på kväll och dag.
Jim, I wanna see u2!
Per, du får bestämma om när...
Ok, Jim fixar du upp en Omröstning mellan Torsdag och Lördag som är de två populäraste alternativen, vi kör sedan en omröstning med ett alternativ och låter majoriteten avgöra. (ser att vi troligen kommer att få offra någon av våra nära och kära här på forumet. ) Men det kommer ju fler fler chanser ( och en lärorik erfarenhet till nästa gång vi skall ha en träff kan vara att vi endast kör 3 alternativ och sedan går på beslut.
Kankse GBG eller Malmö kan vara ett alternativ nästa gång (resa har ju inte skadat nån)
Det blir alltså Sthlm? Passar mig utmärkt då jag flyttar från Malmö till Sthlm om en vecka, även om det tar emot ;)
Vi kan ju inte ha omröstningar hela tiden ....
Ska vi säga Lördag 26:e Maj ?
Jag kan nog även stanna 2 dagar tror jag.
Jag är fetingpå (ursäkta mitt ungdomliga språk ;)) den 26:e maj.. :D
Men rösta på det då :) (du har inte röstat alls ...)Citat:
Jag är fetingpå (ursäkta mitt ungdomliga språk http://www.seo-forum.se/../images/smilies/wink.gif) den 26:e maj.. http://www.seo-forum.se/../images/smilies/biggrin.gif
Låter tråden vila några dagar innan vi spikar helt.
"Den här omröstningen är stängd"... hmpf
Jag vet att jag inte röstat, det är för att jag egentligen inte förrän idag visste att jag kunde då.. 2:a juni har jag inte kunnat ända från början.
:)
Ok, blåser till Italien imorrn, så det vore bra att få allt bestämt. Skall vi säga vid 14.00, Lördag den 26:e då?
Sedan kan vi klura lite på kvällsaktiviteter
OK, då var det iaf bestämt.
Ska se om jag har möjlighet att komma. Beror lite på.
Hoppas ni får en trevlig träff.
Jag ska gifta mig den dagen, så har svårt att komma ifrån :cool:
Ok, då är det bestämt Lördag den 26:e klockan 14:00 i Stockholm.
Mer info kommer senare i denna tråden och slutligen i ett mail från mig när vi har all info.
OK. Man får väl bränna en helg då.
Jag kommer!
Jag satsar också på att komma om det inte bara blir SEO-konsulter.
I'll be there!
Är också lite sugen! Skall försöka komma loss!
Vore kul om du kom.Citat:
Ursprungligen postat av m4gnus
Jag kan tyvärr inte komma....
Lite mycket annat att göra just den helgen. S**t också.
Nåväl, jag räknar med fullödiga rapporter på allehanda bloggar och här i forumet.
Skall försöka komma för din skull Hans :-)
Frågor:
1. Kommer det vara några aktiviteter på fredagen alternativt söndagen?
2. Är det så att alla ni som kommer resande ifrån annan ort kommer bo på något specifikt hotell?