Ska bli fasligt intressant och kul.
Mkt kaffe blir det! :D
Utskriftsvy
Ska bli fasligt intressant och kul.
Mkt kaffe blir det! :D
Det kan den säkert vara. Krävs dock att någon från Göteborg arrangerar träffen och ordnar med talare och sponsorer.Citat:
Ursprungligen postat av claeslund
Här är man borta en dag från maskinen... vad händer... en ny SEO-träff och vipps är det fullt och mer därtill på en enda dag.
Vi är 3 st från Guava som ska köra upp från gbg på lördag, hem söndag. Inga tider bestämda än, men vi har 1 plats över om någon vill åka med...
Dra ett PM vid intresse...
mycket fika=)
Synd att man glömde att skriva in sig när man fick utskicket. Får väl skylla mig själv. Hade gärna kommit i alla fall! Får hoppas att jag kan komma på nästa träff. Är dock student så jag hoppas inte på att det är i Göteborg som någon hoppades på tidigare i tråden. ^^
Hur ser det ut? Blir det några avhopp eller är det helt kört för denna gång? :)
Än så länge är det bara ett avhopp och detta är ändrat på listan. Vi uppdaterar tråden med ändringar om avhopp och meddelar de som står på tur att få en plats. Som vi nämnde tidigare finns det bara 60 platser.
OK, jag kan nog åta mig det, men gärna med en hjälpande hand. Någon annan som vill?Citat:
Ursprungligen postat av Webmoney
Tråkigt nog så passade jag seo-träffen denna gång, skulle bli första gången så jag såg fram emot det. Hoppas någon som verkligen vill gå fick min plats :D
Alla platser är upptagna och listan på reserver är alldeles för lång, för att jag skulle kunna nå deltagande. Nu måste jag sura ett litet tag :)
Ny lokal och deltagarlista uppdaterad.
Jag vill att alla som inte kan komma som är anmälda meddelar mig snarast.
Mer info här: http://www.seo-forum.se/30455-post1.html
Tack alla! Det var jättetrevligt att träffa så många trevliga människor. Ser redan fram emot nästa SEO-träff
Extra stort tack till Simon och Per!
tack för en trevlig träff.
Verkligen en superdag. Jag blev hemkallad till familjen och missade slutklämmen, men hade otroligt kul fram till att vi lämnade Summit.
Stort tack till Per, Simon och Johan!
Då har man precis vaknat upp och käkat en pizza :)
Tackar också för en trevlig dag igår!
Många tack Simon och Per för en mycket lyckad tillställning! Ni hade verkligen anordnat träffen proffsigt så att det både var mycket inspirerande föreläsare och väldigt bra stämning.
Stort tack från mig med. Det var mycket lyckat!
Tack för en jättetrevlig kväll.
Bra föredrag med flera tänkvärda saker av typen:
- Det där har jag provat och upptäckt fungera, bra att få en förklar på varför.
- Det där är jag usel på, det ska förbättras!
- Det där har jag funderat på, bra att det fungerar, då ska det provas!
Riktigt bra arrangerat. Stort tack till alla - arrangörer, sponsorer, talare och alla andra SEO- och webbmänniskor! Trevligt!