Absolut. Har inte blivit kontaktad av Bargaintix trots att tävlingen slutade inatt. Blir lite orolig/irriterad!
Jag hör av mig.
Utskriftsvy
Absolut. Har inte blivit kontaktad av Bargaintix trots att tävlingen slutade inatt. Blir lite orolig/irriterad!
Jag hör av mig.
Aha. Intressant att de är försenade.
Jag gissar att han som slutade etta visade sig vara student men hade missat att ange e-postadressen. Nu funderar de över hur de ska hantera situationen.
Det kommer sluta med att både han och du får första pris.
Jag uppdaterar artikeln om carcasher om hur det gick för dig i astrotävlingen när jag flyttar om länkarna. Då kan jag passa på att sätta datumet för artikeln till uppdateringsdagen så kommer den högst upp i artikellistan igen. Kanske ger lite extra boost för dig till den här månaden.
Najs ;)... Ja de har ju fortfarande inte hört av sig, så nu blir man riktigt irriterad. Nu har dock han som ligger etta en mail på sin sida, han lade till den i fredags natt nån gång tror jag. Jaja- vi får se och hoppas.
Tack Hans. Förmodligen hör dom väl av sig imorgon eftersom det är måndag då.
Hallå! Achtung! ;)
Hur gick det nu då med allt?
Fick precis nyss faktiskt ett mail från Bargaintix där de hade svarat ett av mina "panik" meddelanden om att jag inte fått nåt mail.
Det verkar som om spamfiltret i student-emailen tagit bort deras mail. Jag måste snacka med ansvariga på skolan imorgon för jag kan inte kolla vilka mail som stoppats i spamfiltret.
Så förhoppningsvis är allting löst imorgon onsdag! Återkommer då...
Det verkar inte bli löst idag onsdag. Jag har försökt få tag i ansvariga för student-mailen men det går verkligen inte. Hoppas det löser sig så fort som möjligt..
Jag bara skojade ;).. Nej vars - jag fick just ett mail från dom till min vanliga adress.
Jag är officiellt tvåa! Hinner inte skriva mer nu men skriver en sammanfattning på tävlingen sen...
Grattis Anton! :) Fasiken vad bra!
Tackar! Så tyckte jag också. Ända tills jag nyss fick ett mail om att jag var trea.
Organisationen kring tävlingen har varit sjukt dålig. Man få hoppas man åtminstone får de 200$ nu.
Vad dåligt av dom att först säga, hey du e 2á och sen nu är du 3á ?
Men du var väl 2á egentligen eller hur... alltså när du räknade ihop poängen själv.
Tydligen så hade en annan kille varit tvåa när de kollade, jag hade sjunkit ned en bra bit i Yahoo enligt den screenshot jag fick se. Så blev det för mig också en gång när jag sökte men det var kanske fyra dagar före tävlingens slut.
Varför de sa att jag var tvåa var det att han som nu är tvåa inte hade någon student-email på sin sida. Men tydligen hade han snackat sig ur det och sagt att "han bytte till sin student-email den första".
Även om inte jag såg någon sådan...
Du gjorde bra ifrån dig hur som helst :)
Ska du vara med i carcasherdotcom nu? isåfall har jag ett par feta länkar till dig :) Även till alla andra svenskar som är med o tävlar.
Hehe. Det ger mig nog ett mvg i webdesign A i alla fall, tredjeplatsen ;)...
Japp, hade tänkt satsa på Carcasherdotcom nu. Gick in på din tävlingssida och såg att du hade vunnit månadstävlingen, grattis! Jag har tänkt ge dig några fina länkar också :P...
Jag hade nog också tänkt mig att ställa upp i min första tävling inom kort... :)
Najs! Då ska jag hjälpa dig med någon länk. Inom kort kommer jag lägga in en länk till alla som hjälpt mig från min tävlingssida. Då får ni välja vilken sida ni vill ha länken till :P...
Är det några nya tävlingar på G inom kort? Carcasherdotcom är ju inte rolig att joina nu.
Iförsig är det lång tid kvar på carcasher men å andra sidan känns det hopplöst.. Det är så många duktiga med i den tävlingen. Men det finns faktiskt en ny - precharge projectnet. Det är http://www.precharge.com/ som anordnar det.
Jag har inte jättekoll på tävlingen men läs mer på Esteban Panzeras sida: http://www.seoized.com/ .
Hehe! nej inte roligt att var med i heller nästan.... en kanadesare som är ruggigt farlig och tar första platsen hela tiden.Citat:
Ursprungligen postat av rundkvadrat
Förslag om egen svensk tävling flyttades hit:Citat:
Är det några nya tävlingar på G inom kort? Carcasherdotcom är ju inte rolig att joina nu.
http://www.seo-forum.se/seo-taevling...-taevling.html
Jag tror att du har en god chans att komma mycket högt i carcasher seocontest. Du ärju med i vår artikelCitat:
Ursprungligen postat av agaton
Carcasherdotcom Seocontest - Tävling i Google med tipsen och reportaget kring att du kom tvåa i Astro.
Och en hög andel av våra läsare är journalister. Det är med andra ord inte orimligt att fler tidningar skriver om att du kom högt i i Astro. De tar regelbundet upp nyheter som vi skriver om. Jag gillar det och därför anger vi alltid ursprungskällan till de nyheter vi publicerar för att underlätta deras arbete :)
Ju fler som skriver om det i media med många läsare desto fler länkar kommer du från vanligt folk. Och det lär nog inte vara utan effekt.