Jag tackar matematikerna for varningarna. Sjalv borjade jag bli skeptiska nar jag skapat en profil och inte fick nagra forslag pa lankar som passade.
De verkar inte ha mer an 3 i kategorin resor
Utskriftsvy
Jag tackar matematikerna for varningarna. Sjalv borjade jag bli skeptiska nar jag skapat en profil och inte fick nagra forslag pa lankar som passade.
De verkar inte ha mer an 3 i kategorin resor
En liten offtopicnotering, MLM började någon gång i slutet på 1940-talet i USA (enligt en del redan på 1920-talet med The Ponzi Scheme) och är i grunden en seriös företeelse. Men som har exploaterats av mindre seriösa aktörer. Tupperware är ett exempel på MLMföretag.Citat:
Ursprungligen postat av urban g
Det kan nog stämma att den från början var en seriös företeelse. Men begreppet har börjat få/fått en oseriös prägel. All försäljning som bygger på att man skall värva andra människor som i sin tur skall värva andra är inte att betrakta som seriös. Produkterna brukar variera, diamanter, hudvårdsprodukter, rengöringsmedel eller som jag såg för några/något år sedan CSM-verktyg.
Pyramidlinking är nu för tiden bara ett uselt skämt. Den ny ägaren har inte spenderat någonting på att promota sidan samtidigt som en hel del buggar har börjat dyka upp här och där.