Håll personangrepp borta från debatten
Citat:
Ursprungligen postat av Feldon
Först och främst så, vem läser Nikke's inlägg? han har spytt galla så länge över branschen att jag inte tror det finns speciellt mycket förtroende kvar för honom. Jag ledsen om Nikke känner sig attackerad men min personlig åsikt om allt han skriver är att det inte är värt 1-orna och 0-orna som krävs för att lagra det.
Citat:
Ursprungligen postat av Feldon
Som du säkert märkt så tog jag bort din länk till din blogg när jag citerade dig då jag anser att du antingen är en idiot eller så har du skrivit en artikel för att skapa debatt för att sedan snyggt kunna placera din blogg och dra in besökare dit i vilket fall du bara vill framstå som en idiot men egentligen är fulare än någon annan SEO-aktör som agerar inom den svenska marknaden.
Med all respekt för debatten som är intressant tycker jag att vi bör hålla personangrepp borta från detta.
Att kalla folk för idioter och att man inte har förtroende kvar för någon tycker jag inte hör hemma över i en saklig debatt om sökmotoroptimering, speciellt inte på ett öppet SEO-forum som detta.
För att vi ska ha en så bra och trevlig debatt på detta forum som möjligt så tycker jag inte att vi bör ägna oss åt att kalla varandra för idioter eller kritisera huruvida folk eller inte läser kommentarer på någons blogg. Totalt irrelevant i min mening...