Jag har själv kört LCHF i 15 veckor och minskat 16 kilo.
Fungerar numera utan att jag tänker på det.
Utskriftsvy
Jag har själv kört LCHF i 15 veckor och minskat 16 kilo.
Fungerar numera utan att jag tänker på det.
Najs, jag minskar också...
Själv äter jag oregelbundet och helt "fel" mat, men med "lite" träning minskar jag 1kilo i veckan. Så snart är man nere på sin "matchvikt"
Är det alltså försent att komma och cascha in de grova stålarna?
Citat:
Ursprungligen postat av pow
Eftersom öppningsinlägget skrevs i februari år 2008, så ska man enligt personen som skapade det kunna casha in vid midsommar 2008. Nu har midsommar 2009 passerat, och vi är snart i år 2010, så ja, det är för sent.
Tack för förtydligandet av dativobjekten. Just med tanke på dessa är frågan ställd, då det ur presenterad text inte går att få fram om det blevo några extra penningar i pungen (eller annan satslära) för parterna som antog erbjudandet om de monetära enheterna.Citat:
Ursprungligen postat av Sweely
Icke heller tillsynes ärendets upphovsman hava kunngjort huruvida den förutsatta ambitionsnivån avlöpte planenligt eller om eventuellt herraväldeslösa och involuntära framstupasidolägen förhindrade verkställighet av förfarandet såsom helhet (hu mökke gekk han ner i vikt dårå)
Frågeställningen emanerade måhända snarare ur avsaknaden av objektiv prejudikatsutfyllnad. :)
Sluta ät.
Det är både ångervecka och pengarna-tillbaka-garanti på det receptet. Funkar garanterat och 100% nöjda kunder.
Skicka kosingen till mig.