Tack så mycket Urban!
För din hjälp, som jag fick privat av dej.
//Miqe
Utskriftsvy
Tack så mycket Urban!
För din hjälp, som jag fick privat av dej.
//Miqe
Hej apatroll
Jag tror att det är som så att du inte har regat sidan i sökmotorerna ännu.
Då kvittar det hur bra din sida är optimerad ingen hittar den ändå.
Gå in tex.på www. google.se/intl/sv_ALL/add_url.html (ta bort mellanslaget) och anmäl sidan där, sedan kan du gå in på de andra sökmotorerna och göra likadant.
Njae, det är faktiskt inget man behöver göra. Sökmoterna hittar sidorna genom länkar till den från andra sidor, vilket även brukar gå snabbare. Det är till och med så att registreringen är helt lönlös.Citat:
Hej apatroll
Jag tror att det är som så att du inte har regat sidan i sökmotorerna ännu.
Då kvittar det hur bra din sida är optimerad ingen hittar den ändå.
Gå in tex.på www. google.se/intl/sv_ALL/add_url.html (ta bort mellanslaget) och anmäl sidan där, sedan kan du gå in på de andra sökmotorerna och göra likadant.
Kör man dessutom Adwords så hittar Google dig inom några timmar. Sen kommer spindeln lite senare. (Kan variera ganska mycket i tid)
Kör man Google Sitemap så underlättar man också för dem att hitta dina sidor.
Kan man få en länk till en ny sida från en befintlig sida som Google spindlar dagligen så går det också fort. Spindeln vill ju veta vad som finns på sidan.
Mina erfarenheter av detta.
Om man söker på Apatrolls sida så kan jag inte hitta den iallafall inte i google där jag testade nu
Denna sida /medlem.spray.se/apatroll/
Google hittar bara detta
Elajt.nu / Jag har ny hemsidaJag har ny hemsida. Jag har gjort om min sida helt. Vad tycker ni om den är upplägget bra? Vad kan göras bättre? [medlem.spray.se/apatroll/ Offline ...
elajt.nu/forum/viewtopic.php?pid=6681
Eller gör jag något sökfel tro