Jag har inte bestämt än om jag ska stanna en dag extra, tror det beror på vem som kommer. 8-10 stycken då är jag med.
Men efter 18 dagen innan efter IMC, vart kan man då gå?
Utskriftsvy
Jag har inte bestämt än om jag ska stanna en dag extra, tror det beror på vem som kommer. 8-10 stycken då är jag med.
Men efter 18 dagen innan efter IMC, vart kan man då gå?
Är det den vetenskapliga teknikfilosofin som du uppskattar?Citat:
Ursprungligen postat av Jim Westergren
Ser ut som om jag kommer och att jag har med mig två till. Inga problem för mig att vara med på kvällen samt dagen därpå, men då ser även jag helst att vi blir minst 10 på dag två.
Ok..
Anmälningslista Dag 2..
Paul Shallow
Jim Westergren
Bernt Johansson +2
Nikke
Maccke
Marcus W
Se här för mer info: http://www.seo-forum.se/7261-post39.html
Rundkvadrat. & fler intresserade... Kommer ni?
Sätter deadlinen för beslutet om Lokal dag 2 till den 23:e nov.
Klart jag kommer. Har haft lite för mycket att göra för att följa forumet de senaste dagarna. Men jag kommer!Citat:
Ursprungligen postat av Paul Shallow
Oj vad kul det vore att komma..
Men det blir nog inget den här gången. Om vi hittar på nåt liknande i vår är jag dock utan tvekan med, om jag inte har stora förhinder.
Jag kommer, absolut!
Tror säkert att Westberg är på också, ska fråga honom imorgon!
Jag kommer, lätt!
Ska bli kul :)
Humm jag är ju här uppe då, skall på SES i Chicago... Skall fundera lite, är ev upptagen men det skulle vara kul!
Vore skitskoj om du kunde komma. Bra om du kunde lämna svar inom en vecka.Citat:
Ursprungligen postat av webguide
Väcker tråden igen. Nu börjar det närma sig. Jag bokar flyg mm i dagarna.
Som det verkar nu blir det inget dag 2? Behöver veta om jag ska boka in kundbesök eller om jag ska hålla dagen fri.
Vi träffas alltså klockan 18 på Elite Palace Hotel? Går vi ut och äter? Vad händer sen?
Paul, jag har en hälsning från "bossen" till dig. Han ville att jag skulle uttrycka mig så :)
Jag väntar på svar från en kille som ev vill hänga på innan jag vet om jag kan komma. Hoppas att jag vet imorgon...
Hehe. Trevligt trevligt...Citat:
Ursprungligen postat av Bernt Johansson
Vore bra om vi kunde hålla det öppet en dag till för svar från Webguide.
Jag har en till kille som sitter på samma ställe som jag som är sugen att sitta med.
Tänkte höra av mig till Robertsson och kanske nån fler. Tycker ju iofs att det kunde vara skoj att träffas även omvi blir 8 eller 9.
Gällande kvällsprogrammet efter IMC så tycker jag att det passar utmärkt att träffas vid 18 i hotellets lobby eller bar och sedan gå ut och käka. Känner inte till restaurangmarknaden alltför bra i området (mest lunchrestauranger jag varit på där) Tycker vi kan hålla kvällen relativt öppen och kanske nån mer inbiten stockholmare kan valla runt oss lite i restaurangbranchen.
Anmälningslista Dag 2..
Paul Shallow
Jim Westergren
Bernt Johansson +2
Nikke
Maccke
Marcus W
Johan Å (inhouse)
Robertsson +1
Missdomain
Rundkvadrat.. Kommer du??
Hej,
Jag har fått inbjudan att gå och kommer gärna men jag förstår inte riktig vad som menas för det nämns "1 dec" och "dag 2". Är det samma dag som avses eller är det 2 olika event?
Tjena och välkommen. Med dag1 menas på kvällen efter IMC konferansen då det blir att gå ut och käka och snacka lite skit i trivsam miljö.Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Dag2, 1:a dec ordnar jag en konferenslokal på entreprenörcenter på Hälsingegatan 49, (ett stenkast ifrån hotellet som IMC hålls på)
Där kan vi ha tillgång till w-lan och ha ett litet "roundtable" där vi kan diskutera saker och ting samt nätverka i en mer "isolerad" miljö. Tänkte fixa nåt tilltugg med till denna träff dag 2.. Tänkte att vi kanske kunde ses vid 10 eller 11 på fredagen den 1 dec för detta.
Vi hade tidigare satt upp ett mål på minst 10 pers som jag hoppas vi kan hålla. Jag bjöd in dig och Emil (missdomain) så vi får se om det blir nåt napp.
OK... då hänger jag med.
I så fall dyker vi upp med 2 personer den 1 december.
/Micke
Du plus två eller du plus 1? Jag återkommer om tiden sen.Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Totalt 2 personer... jag + min kollega...
Jag dyker gärna upp (tack för inbjudan Paul Shallow)! Kan nog komma med en hel del matnyttiga tips från både Affiliator.com och MissDomain.com ;)Citat:
Välkommen..
Vi kan väl ta och Spika kl 11.00 på fredag den 1:a Dec.
På Entreprenörcenter, Hälsningeg 49,5tr Stockholm
Närmsta T-bana är Odenplan.
Är inget speciellt uppstyrt utan främst plats, w-lan möjlighet, tilltugg och ett tillfälle för lite nätverkande utanför forumen.
Folk som vill göra en kort presentation får gärna göra det. Tänker inte vara någon moderator eller dyl utan mer lansera en plattform för nätverkande.
I dagsläget är vi 10 pers plus att svar väntas från Webguide och Rundkvadrat
Så nu är det bara att ladda batterierna..
Oj, såg inte tiden, måste avvakta detta.... Trodde det var på kvällen.
Jag är intresserad, men jag får först se om jag kan styra upp det med en annan aktivitet via jobbet. Alltså: intresserad, men inte anmäld. :-)
Det är en grej på kvällen den 30 nov med, men det blir helt sonika att vi träffas i lobbyn på hotellet som IMC utspelar sig vid 18.00 och går ut och käkar och pratar strunt. Tror inte vi blir lika många då, men om du inte kan på fredagen vore det skoj om du kom på torsdagen den 30 novCitat:
Ursprungligen postat av webguide
Jag pratade med Lennart (han som sköter IMC) idag och det blir förmodligen en middag efter 18 som han nog kommer anordna men det är inte spikat ännu.
Vi kanske då kan börja med att käka där och sedan gå vidare till något annat ställe.
Edit: Jag pratar om den 30 nov.
Men vi ses på hotellets lobby först.
Jag skickade ett mail nu.
Vi kommer.... 2 personer på fredag nästa vecka alltså, på torsdagskvällen är vi upptagna...
Anmälningslista Dag 2..
Paul Shallow
Jim Westergren
Bernt Johansson +2
Nikke
Maccke
Marcus W
Johan Å (inhouse)
Robertsson +1
Missdomain
Webguide +1
Så, 1 december kl 11. Vad är detta för förmiddagsmöte!
Kör fest på kvällen istället vettja, folk borde väl jobba på dagarna?
Hej,
Jag måste tyvärr hoppa över evenemanget p.g.a. en plötslig oplanerad utlandsresa torsdag - fredag. Och min kollega kommer nog inte våga gå ensam, verkar det som. Men vi dyker gärna upp nästa gång (om det blir nån).
Mvh Micke
Maccke: Fixar du festen så är vi nog flera som är på.
Sen är ju detta "jobb" =)
Micke: Får mötas upp nån annan gång och ha det nice på resan. Går nästa resa möjligtvis till Aruba ? =)
Anmälningslista Dag 2..
Paul Shallow
Jim Westergren
Bernt Johansson +2
Nikke
Maccke
Marcus W
Johan Å (inhouse)
Missdomain
Webguide +1
Det får du fråga TD/Seat24 :)Citat:
Hej,
Sydafrika i 2 veckor, ni får ursäkta sent svar... ;)
Jag dyker gärna upp till middagen den 30 nov, dock ej dag2, då jag behöver arbeta. Ska bli kul att ses!
Jag kommer gärna på fredagsträffen. Eventuellt tillsammans med min kollega Martin Lindhe, återkommer om detta imorgon!
För de nya medlemmarna som inte fick mitt e-mail:
Här är all info om dag 2:
http://www.seo-forum.se/7648-post60.html
Angående konferansen och dag 1:
För all info som tider och plats angående detta se:
http://www.internetmarketingconference.com/
För frågor om konferansen kontakta Lennart Svanberg på
info[at]internetmarketingconference.com
Forumets medlemmar får 1 000 kronor i rabbat på konferansen. Uppge att du kommer från SEO-forum.se i din kommentar för din registrering.
Konferansen slutar 18:00 och där på Elite Palace Hotel ska forumets
medlemmar träffas. Vi ska träffas i hotellets lobby direkt efter konferansen
är slut.
Tanken är att då på kvällen ska vi först ta lite käk och sedan ha lite
socialt avslappnat umgänge.
Ok braCitat:
Jag kommer gärna på fredagsträffen. Eventuellt tillsammans med min kollega Martin Lindhe, återkommer om detta imorgon!
Jag och Macke kommer på Torsdagen iaf!, fre kl 11 kan bli svårt då vi är på jobbe! men vill så gärna träffa alla så det ska nog bli något på fredag kväll också :)
Mina planer gick tyvärr i stöpet. Det hade varit kul att komma gänget här lite närmare, men det funkade inte denna gången tyvärr.
Borde man inte kunna motivera lite nätverkade på arbetstid? Borde ju vara gynnsamt för framtida businessCitat:
Ursprungligen postat av Marcus Westberg
Angånde fredag kl 11.00
Vore bra om ni kunde lämna svar på Torsdag eftersom jag tänkte fixa något att äta till runt 13.00. Konferensenlokalen är bokad och klar så nu är det bara att dyka upp gott folk..
Torsdag är jag gärna med på, men ej fredag, har fullt upp då och ogillar tiden och platsen. En dag får räcka ;)
Hupp.
Jag kommer på torsdag kväll, och är gärna med på fredag, men kommer inte att hinna till 11.00. Går det bra att komma lite försent? Ett kundmöte dök upp med en kund som jag har försökt träffa i flera månader.
Men jag kommer så fort det går!