Enormt kul. Någon gång har jag blandat samman din blogg med en som Anton troligen har. Gissar att han har en med ett liknande namn och så har det blandats samman i mitt huvud.Citat:
Ursprungligen postat av Triple Beta
Utskriftsvy
Enormt kul. Någon gång har jag blandat samman din blogg med en som Anton troligen har. Gissar att han har en med ett liknande namn och så har det blandats samman i mitt huvud.Citat:
Ursprungligen postat av Triple Beta
Stort grattis till segrarna.
Jag återkommer med nån kortare analys/beskrivning av min strategi. Ifall nån nu bryr sig om hur man lyckas hålla typ plats 25 :o
Mina mål var i alla fall att
1) ta åtminstone EN ynka poäng (missat :mad: )
2) ha ALLA ord på TOP100 i SERPen (fixat. Och det var det inte riktigt alla som klarade i alla fall).
Lärorikt i alla fall. Och nu har jag lite smidigt fått en PR4-blogg med i min lilla bukett Drupalsajter.
Jag är intresserad. Den visar ju vad dina åtgärder ger. Om du sedan har avstått vissa åtgärder blir det ju egentligen mer intressant genom att det tydligare syns vad det ger.Citat:
Ursprungligen postat av jmn
25 är inte dåligt genom att jag vet att du inte arbetat sönder dig med att samla det jag brukar kalla "skräplänkar" (och där ligger ingen värdering).
Ja det är väl hög tid att jag presenterar mig!Citat:
Ursprungligen postat av Jim Westergren
Stefan Persson heter jag och börjar närma mig en ålder på 30 år. Jag bor i Gävle och har bott här hela mitt liv. Mitt intresse för webbutveckling och webbdesign började för ett antal år sedan. Min allra första webbplats var en sida där jag gjorde tutorials till photoshop. Fick med den webbplatsen många och bra kontakter som jag nu hade nytta av i denna SEO-tävling.
SEO intresset började för ca 1 år sedan. Det var väl ungefär då jag verkligen började förstå hur viktigt och bra det är att lära sig SEO.
Just nu har jag ett projekt på gång som jag för tillfället inte kan berätta så mycket om, men jag ber att få återkomma med det lite senare.
Ja detta var i alla fall en kort presentation om vem som står bakom användarnamnet Swe och seo-optimering.com :)
Jag återkommer med en närmare beskrivning om hur jag arbetade och hur jag tänkte inför och under tävlingen.
Ja det blev lite väl spännande tycker jag :)Citat:
Ursprungligen postat av agaton
Grattis Swe
Känns som Jim får ändra "Lär mig SEO" Till Proffs nu efter den vinsten i tävlingen.
Nu har även jag sammanfattat lite.Citat:
Ursprungligen postat av hans99
Och det stämmer som hans99 antyder. Jag har inte direkt desperatjagat länkar. Det räckte för en anständig plats på listan, men inte en chans att nå toppen.
Det jag skrev blev såpass lång att jag lade det här.
Men jag kan ju visa bilden till mitt bästa länkbete som teaser:
http://cyborgmoln.se/img99/expressn-jul.gif
Det får nog en comeback framåt jul.
(Festligt! Detta blev mitt inlägg #150!)
Eftersom jag inte arbetar med seo-tjänster så säljer jag nu domänen seo-sm.se. Mer info finns här: http://www.seo-forum.se/koep-saelj-e...till-salu.html