Sverigesurfen har upphört och YZX fungerar inte.
Utskriftsvy
Sverigesurfen har upphört och YZX fungerar inte.
Jag har nu uppdaterat listan med den nya infon som kommit i tråden.
Härligt Jim :)
Jag har en lista över svenska länkkataloger med automatiskt uppdaterad PageRank för respektive katalog på www.spix.nu/svenska-lankkataloger
Det går bra att lägga till nya kataloger och PageRanken för dessa uppdateras automatiskt.
En likadan lista över svenska artikelkataloger finns under samma domän, men under /svenska-artikelkataloger. Jag skriver det i det här inlägget istället för i tråden om svenska artikelkataloger, så behöver admin bara radera det här inlägget om det strider mot några regler jag missat :)
Ser ut som att Webbfynd.se kräver tillbakalänk
även ebutik24.se verkar kräva tillbakalänk
Listan behöver uppdateras.
svenskasajter.com - Har inaktiverat formulär för att lägga till länk
1000lankar.com - Samma sak
Läste fel, hittar inte vart jag kan ta bort detta meddelande så gör de gärna om ni ser ;)
Nu har svenskasajter.com aktiverat formuläret igen.
Hej Jim!
Tack för att du vill lägga till min lilla länkkatalog; sverigesurfen.se
Det är helt gratis att lägga till en länk hos oss. Inga länkkrav, ingen kostnad.
Man kan lägga till sin länk här; sverigesurfen.se/lagg-till och våra villkor finns här; sverigesurfen.se/lagg-till/villkor-for-lank/
Man kan kontakta oss här; sverigesurfen.se/kontaktoch vi som pysslar med Sverigesurfen.se ser man här; sverigesurfen.se/kontakt/kontaktpersoner
Tack igen för länken. Åtgäldar den gärna om intresse finns! :)
MVH
Carl Stridsberg, Sverigesurfen.se
Jag har nu uppdaterat listan med den nya infon som kommit i tråden.
Hej Jim!
Stort tack, du är en pärla!
Bara hojta om jag kan göra något för dig! Länka till SEO-forum.se tänkte jag göra.. Men om det är något annat...
Bästa hälsningar
Carl Stridsberg
Länk-lexikon kräver ju ingen tillbakalänk vad jag kan se.
Har uppdaterat listan nu med ny PR och infon som fanns i tråden.
Stort tack för listan Jim! Återkommer ofta till det här inlägget när jag ska starta upp en ny hemsida.
Tack alla för bra tips. Använde många länksidor från tråden.
Ni hjälpte mycket!
Hej Carl,
använde din katalog. Tack för super snabb och proffsigt service.
Svaret komm direkt, problemet löst inom några timmar.
Relativt ny länkkatalog på pr9.se