Ponting, jag ser inte var de seo-vänliga utgående url:erna finns eller är jag bara blind? :)
Utskriftsvy
Ponting, jag ser inte var de seo-vänliga utgående url:erna finns eller är jag bara blind? :)
Aaaah, tjusigt! Missade den lilla länken. Sorry för mitt "påhopp" Tina :)
[Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]
Ponting har du alla dina kataloger på samma host? Samma ip nummer?Citat:
Ursprungligen postat av ponting
Kan passa på att tipsa om ytterligare en katalog som inte kräver tillbakalänk:
http://www.katalog1.se
Du får nog lugna ner dig med antalet kataloger nu. Det du har klarar du ju uppenbart av att sköta på en acceptabel nivå, och jämfört med några kataloger rent av bra. Du följer riktlinjerna som jag och många andra kan acceptera:Citat:
1) Du släpper gärna in nya sajter men tar bort om mindre trevligt innehåll dyker upp.
2) Och det finns en sociallänkningsfaktor vilket gör dem väldigt personliga och intressanta.
Men du vill inte hamna i en situation där du tappar kontrollen.
Det är en användbar tjänst som du har. Bör särskilt vara intressant för webbutiker. Men var försiktig så att det inte blir för stort.
Jag tycker förövrigt att de som har nytta av Tinas grej ska ta sig tid och kvalitetskontrollera en eller flera länkkataloger och sedan ge dem lite länkar om de är bra.
Förövrigt har väl du rykte nog för att lägga till någon av katalogerna i din signaturlänk?
Om jag kommer ihåg rätt ska du posta i en särskild tråd som Jim har gjort för att uppgraderas.
Tina -
Jag förstår din otålighet, stress, o.s.v. när det inte fungerar, m.m.
Kom ner hit till Spanien i en månad och jobba så kommer du direkt att lära dig ordet manjana och vad det betyder.
Exempel.
Ibland fungerar inte outlooken, endast tar emot, men inte att skicka - fel på Telefonicas surver i Valencia, men i morgon (manjana) kommer den att fungera, säger Telefonica - och det tar 6-7 dagar innan den är igång igen.
Dom gräver av el kablarna i gatan - Det ordnar vi i morgon (manjana), det tar en vecka minst.
jag kan räkna upp massor av problem, men det är så det fungerar i Spanien och det är inget att stressa upp for.
Ta det lugnt och njut av livet, var med familjen och vännerna, ta det manjana. Vi får nya problem i morgon (manjana)
// Lennart (i Spanien - på stranden)
Va så lite så. Tjänster och gentjänster ... har ju fått en hel del länkar från dig, och nu ett par till. Jag klagar inte :DCitat:
Sedan ... nästa vinter ... då blir det troligen skidsemester uppe i Trillevallen/Edsåsdalen, dvs dina krokar ;)
cya,
/PatrikB
Det finns ett off-pist stroke från Åre skutan och ner som anses vara säkert om det är något speciellt. För den som vill ha lite mer utmaning.Citat:
I alla fall när jag var och åkte skidor för flera år sedan gick det vesslor till Åre och sedan kunde man köpa dagspass där och åka på skutan, och sedan ner.
Mest träffande översättningen jag hört är mañana = "inte idag".Citat:
Ursprungligen postat av Sundream Estate
Eller... men på torsdag då? Not that mañana!
Det låter rktigt spännande Tina,
Får man vara nyfiken och fråga vilket SEO företag som det handlar om :)
Det var ju synd att man inte hann komma med i alla innan.Citat:
Lycka till Tina :)
Verkar vara problem att adda i dina kataloger nu ponting. Kommer till en felsida på de kataloger jag försökte på. Dessutom ligger brasidor.dk nere.
Betyder det att du inte kommer öppna upp de kataloger du stängd ner pga spam igen?
Låter du de andra ligga kvar eller skall alla nekas?