Under förr-förra PR-uppdateringen vilken var den första där vår nättidning fick PR slog vi mellan PR3 och PR4 under evigheter. Sex - sju veckor tror jag. Förra PR-uppdateringen följde jag inte.
Utskriftsvy
Under förr-förra PR-uppdateringen vilken var den första där vår nättidning fick PR slog vi mellan PR3 och PR4 under evigheter. Sex - sju veckor tror jag. Förra PR-uppdateringen följde jag inte.
Nu tycks det gungat klart för mina två sajter...Citat:
Ursprungligen postat av jmn
Hans99 tycks ha rätt. Värdena har frysts mitt under pågående uppdatering. Eftersom båda mina sajter frystes "mitt i" fick jag i alla fall lite chans att se hur "länkkraften" spred sig internt mellan sidorna.
Gav mig nästan gråa hår att klura ut varför inget kom upp till förstasidan, men sen i andra varvet blev allt "by the book". Min världsbild är skapligt orubbad. Puh!
Men detta betyder nog att "Toolbar PR" är nåt som verkligen räknas fram i separata körningar och inte något som (längre?) finns färdigt att enkelt exportera ur databasen - inte ens för Google själva.
Blir inte det rätt naturligt om de nu kör olika versioner av systemet på olika DC?Citat:
Ursprungligen postat av Jim Westergren
Har de bytt system för att hantera/tolka toolbar PR måste sannolikt de som kör "gammal version" även behålla gamla värden i databasen.
Och har de ändå tänkt uppdatera mjukvaran för de äldsta snart finns ju inget skäl att krångla med en uppdatering av Toolbar PR på dem.