Jag har ett Excelark med mappningen url/nick ifall det gör nån nytta.
Trodde alla här hade järnkoll på det redan...
Utskriftsvy
Jag har ett Excelark med mappningen url/nick ifall det gör nån nytta.
Trodde alla här hade järnkoll på det redan...
Jo alltså, hade jag varit med och tävlat hade jag haft era personnummer i det arket också.. men nu är jag inte det :p
Vore trevligt om det kommer upp i någon av topplistorna.. så kan man se vilka det är mycket snack och lite verkstad på :) :)
Hej alla! Efter nyår blir det hårdkörning. Jag börjar tröttna på att ligga 2:a 3:a Så här kan inte en slipsten dras. Här vilar inga halta löss.
Kanske lite sent, men jag vill också vara med. seo-taevling.com
Godkänd och tillagd!Citat:
Kanske lite sent, men jag vill också vara med. seo-taevling.com
Hej JIM! Jag skulle vilja anmäla våran sida xhrone.com ... Jag hoppas verkligen att den blir GODKÄND!
Regel 2 är ok men inte regel 3.Citat:
Ursprungligen postat av xhrone
Har följt tävlingen en tid nu och ser att det förekommer regelbrott ifrån en deltagare (Triple Beta). Han/hon länkar i sin profil till sin tävlingssida och enligt regel 4 så får man inte länka från detta forum. Jag har tagit ett par skärmdumpar om tävlingsledningen vill ta del av dessa. Jag deltar inte själv i denna tävling men tycker att regler är till för att följas...eller vad tycker ni?
Förstår inte vad som menas. Jag har aldrig haft någon länk i min profil.
Hemsida:
ht tp://w ww.seo-sm .se
Jag ser också länken. Ha! Ha! Jerka
Finns även deltagare top10 som kör med subdomäner på sina domäner... de rankar inte bäst men länkar in till dem som gör på samma domän.
Jag skriver ut webbadressen utan http. Och jag har medvetet gjort så att det inte är någon länk och därmed inte följs av några sökmotorer. Som jag uppfattade det hela var det en länk som var förbjuden. Alla deltagare har skrivit ut sin webbadress (utan länk) i denna tråd. Personligen tycker jag att alla borde göra som jag så att det blir lättare att följa vem som hör ihop med en viss tävlingsdomän.
Ja, det är ett fasligt länkande hit och dit. En länk är för mycket och tusen för lite.
Aha. Du menar i min allmäna profil! Jag kan inte komma ihåg att jag lagt dit den. Men hur som helst kan jag lugna dig med att den sidan inte nås av några sökmotorer. Det är nämligen rel="nofollow" på alla länkar som går dit. Men visst, du har rätt. Länken är nu borttagen.
Tjoho! Jag tror jag vann delmålet idag.. Visst gjorde jag? :P
Gott nytt år förresten! ;)
Stort grattis :)Citat:
Ursprungligen postat av agaton
Fasiken vad kul!!!!
Jim kommer nästan med all säkerhet vara snabbare på att publicera vinnarna än dom på carcasher är....
Grattis båda 2
Ser så ut. Om det inte råkade gunga till precis när målfotot togs. Fight in på mållinjen där... Preliminärt grattis!Citat:
Ursprungligen postat av agaton