Hur lång tid är det kvar på tävlingen? Kanske det dags att lägga in high-trust länkarna nu :-)
Utskriftsvy
Hur lång tid är det kvar på tävlingen? Kanske det dags att lägga in high-trust länkarna nu :-)
och en och halv månad nästan precis idag. I maj avgörs det..
Oj oj oj :)
O jag som tänkt att lägga in min spurt i början på 2007 och inte har jag börjat än. Ser ut att bli svårt att slå er som redan är etablerade :P
Hehe det insåg jag också rätt snabbt. Tänkte precis samma sak som du men "orkade" inte försöka utan gick med swc istället.Citat:
Ursprungligen postat av mephites
Efter inte haft tid, ork etc att göra något alls på min sida (http://www. seopp.se) på ett bra tag har jag nu bestämt mig för att ta in förslag från er andra tävlanden om vad jag ska göra med min tävlingsdomän samt tillhörande länkar.
Skicka förslag till mig via PM så får vi ser hur det blir och vad jag bestämmer.
Min tävlingsdomän har idag PR4 och har under hela tävlingsperioden legat runt plats 7-10 totalt sett. Idag ligger sidan på plats nr 3 på "Sökmotoroptimeringstävling" och på relativt bra placeringar på de övriga orden.
Jag tänkte att jag måste meddela detta till alla så ni vet hur det ligger till. Jag kommer att sluta på Wiseweb inom kort, och kommer därför inte att driva vidare seosm.se med topplistan. Den tillhör Wiseweb, och jag vet inte riktigt hur de kommar att använda den framöver, eller om de kommer att delta i tävlingen fortsättningsvis.
Så om det dyker upp problem med toplistan eller tillhörande script för att visa ranking på er egen sida så kan jag tyvärr inte hjälpa er med annat än att skicka de frågor ni har vidare till ansvariga på Wiseweb.
Jag kommer att posta med anledning av min uppsägning och informera om min kommande sysselsättning någon gång under de kommande veckorna.
Alltid ska man hållas i spänning... Jag kommer att sakna listan, det är i alla fall något som är säkert.Citat:
Ursprungligen postat av Bernt Johansson
Listan kommer inte att försvinna, det tror jag inte i alla fall. Det är bara någon/några andra som kommer att sköta om den.
Ja den har fungerat riktigt bra, tackar för den tid vi fick ha användning för den under ditt styre Bernt.
Oj Berndt.
Topplistan är superb. I love it. Du får blinka lite till dina kollegor så att de har kvar den.. ;)
Det har varit en spännande tävling och snart blir tävlingen än mer spännande. Varför? Jo, alla i toppen kommer panikslaget att göra misstag i sina ivriga försök att ta placeringar. Själv kommr jag att lugnt och stilla se på när ni klantar bort placeringarna. Det ska bli kul. Den här gången ska jag vara som isen i ett grogglas. Inte groggen.
Hehe Jerka, så kan man ju göra. Jag tänker mer så att det är lika bra att köra ordentligt nu i slutet, så får det brista om det brister.
Förhoppningsvis går det dock bra ändå. Men jag förstår din tanke, så skulle jag också gjort om jag hade utnyttjat alla mina resurser och möjligheter redan.
Lycka till nu i slutet..
Resurserna tar aldrig slut på internet :)Citat:
Ursprungligen postat av agaton
Det verkar ju inte hända så mycket utan google verkar ju ha bestämt sej vilka som ska ligga i topp :) och har man en gång klantat till det som jag gjorde i November får man sota för det.
Vill ju i alla fall ha nåt att skylla på.
Vill bara uppmärksamma att det nu är 15 dagar kvar.
Jahaja, och de sista skälvande dagarna lyckas one.com uppdatera databasversion och soppa till UTF vs ISO för min sajt så den ser ut som usch och går på kryckor. :mad:
Tur att det inte kommer kosta mig segern åtminstone :p
Drar till Gotland nu till på onsdag. Inte för att jag kommer vinna (seo-optimering verkar riktigt stark) men jag finns i alla fall på agaton.jaiku.com (om ni undrar vad jag gör just nu ;)) och på 0730-805038.
:)
Vem blir vinnaren? :D
De tre första platserna blir de som var på listan uppdateringen 14:57 idag 1 maj. Jag kan ha fel men ytterst sällan :D :D
http://www.seosm.se/toplistan.asp
Hej!
Tänkte inte på att det var röd dag idag och är inne på forumet ett par minuter men måste iväg igen.
Här är slutresultaten: http://www.seosm.se/toplistan.asp?id=1249
Grattis till seo-optimering.com!
Återkommer imorgon.