Resultat 1 till 4 av 4

Google Panda 2.5 Bekräftad

  1. #1
    Mathias GBMs avatar
    Mathias GBM Mathias GBM är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    293
    28 September Kördes Panda 2.5


    Någon som upplevde förändringar ?

    Fick själv riktigt riktigt bra utslag, Skrev den 29 September i tråden om Google +1 knappen och frågade om någon upplevt förändringar, Jag va helt säker då att detta hade samband med just +1 knappen, Då alla sidor som gick upp just hade denna och fått ett gäng tryck.

    Den har väll kanske inte blivit Global ännu men oftast har man länkar från sidor utanför Sverige.

    Så ingen annan som märkte något ?

  2. #2
    BlueglowSEOs avatar
    BlueglowSEO BlueglowSEO är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    18
    Google har själva gått ut med att +1 knapparna kommer att vara ett intressant inslag i deras sökalgoritm i framtiden, dock vet jag inte om det gäller Pandan (ännu). Själv har jag inte märkt någon skillnad i SERPen, men sen så har den antagligen som du säger inte "anlänt" i Svea Rike ännu.
    Vill du ha hjälp med att synas på Google?

  3. #3
    Mathias GBMs avatar
    Mathias GBM Mathias GBM är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    293
    Citat Ursprungligen postat av BlueglowSEO Visa inlägg
    Google har själva gått ut med att +1 knapparna kommer att vara ett intressant inslag i deras sökalgoritm i framtiden, dock vet jag inte om det gäller Pandan (ännu). Själv har jag inte märkt någon skillnad i SERPen, men sen så har den antagligen som du säger inte "anlänt" i Svea Rike ännu.
    Skrivit lite otydligt såg jag. Jag märkte att jag hade fått stora positiva förändringar både på Svenska och Engelska sidor, Dessa som förändringen va som störst på va även dem med relativt mycket +1 så jag drog slutsatsen att detta kunde ha något med det att göra, Men strax där efter såg jag att det vart en Panda uppdatering som vart och kunde avfärda att det hade berott på +1 !

  4. #4
    Petter Hedmans avatar
    Petter Hedman Petter Hedman är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2010
    Ort
    Falun
    Inlägg
    955
    Jag har fått positiva förändringar på sökordsdomäner faktiskt.
    Har varken byggt länkar eller skapat mer innehåll på de som fått en skjuts uppåt i serp.
    ChatGPT: ChatGPT
    Dalarna: Dalarna

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Nu har panda kommit till Sverige - Bekräftat
    Av Per Renemark i forum Nyheter
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-10-16, 19:58
  2. Tror ni att Mynewsdesk kommer få en smäll av Panda när den kommer till Sverige?
    Av Jim Westergren i forum Förtroende "trust" och straff "penalty"
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-10-15, 00:43
  3. Google: Stor förändring i rankingalgoritmerna PANDA
    Av Christian Bolstad i forum Nyheter
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2011-06-22, 10:22