Resultat 1 till 3 av 3

Länkar inom lån/ekonomi säljes - Max 5 paket

  1. #1
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Lund
    Inlägg
    387
    Jag ger er möjligheten att hoppa på tåget och få ett länkpaket med 10 permanenta länkar från bra sidor inom nischen lån/ekonomi. Det är först till kvarn som gäller och det kommer inte gå att köpa länkar från dessa domäner när paketen är slut. Totalt säljs 5 paket.

    Ett stort problem för många inom lånesektorn är att få bra och relevanta länkar som ser snyggt och naturligt ut när man granskar länkprofilen av en sida. Detta är ett sätt att snygga till de inkommande länkarna med något som ser väldigt bra ut och som ger en positiv effekt för er egen domän.

    Detta är en långsiktig satsning för dig som vill bygga en bra länkprofil över tid och stärka din domän på lång sikt.

    Skicka PM för frågor!

    Pris/Betalning: Exakt pris för paketet delges över PM. Priset per länk är lågt med tanke på vad du får i slutändan. Betalning kommer att ske i förskott genom fakturering och vi innehar F-skattsedel.

    Detaljer
    Fem webbplatser helt inriktat på ekonomi och med den största mängden innehåll kring lån kommer att skapas från grunden på ett genomtänkt sätt. Kvalitet i varje steg är fokus här!

    Domännamnen väljs med omsorg för att vid en första anblick återge kvalitet samtidigt som de direkt ger en känsla av att vara förknippat med ekonomi/lån. Populära söktermer inom lån kommer att undvikas i domännamnet då detta oftast ger en motsatt effekt.

    Designen kommer att vara unik för varje webbplats och brandas för att återge den önskade effekten.

    Innehållet kommer att i huvudsak vara inriktat på lån och helt inriktat på ekonomi. Kvaliteten är helt i fokus här och alla webbplatser kommer att utvecklas i enlighet med detta mål. Kvantiteten av innehåll kommer däremot variera mellan webbplatserna där de minsta kommer stagnera i sin tillväxt någonstans efter 25 undersidor med totalt 15-20k ord (snitt på ca 700 ord/sida). Andra kommer att fortsätta längre i en jämn fart.

    Tanken är att låta alla webbplatser växa successivt över tid till den tänkta nivån innan de stagneras och uppdateras mer sällan. Var/om de största stagneras är i dagsläget osäkert. Målet är också att alla webbplatser ska få organisk trafik vilket ökar värdet på länkarna i sig.

    Som köpare av länkpaketet får du placera 2 länkar på varje domän (totalt 10 länkar). Du kan välja exakt till vilken sida på din domän de ska peka och du får en väldigt stor kontroll på ankartexten om du önskar. Länkarna publiceras på två olika undersidor om du inte önskar något annat. Ett länkpaket gäller dock för en domän!

    Din länk kommer att publiceras i innehåll som jag skapar så du behöver inte göra någonting mer än att tillhandahåll destination och ankartext. Jag kommer se till så ämnet på sidan där länken placeras är helt relevant till dina söktermer på målsidan.

    Fler tekniska detaljer
    Domännamnen registreras på olika datum av olika registrar och pekas till olika webbhotell. Detta ger fem helt unika avtryck om man tittar på domänerna och dess data.

    Länkar kommer att skapas till webbplatserna. Målet är att alla ska med tiden ha minst 15 (men gärna fler) länkade domäner från blandade källor.

    Krav på DIN sida
    Eftersom målet med detta projekt är att ha en röd tråd av kvalitet så ställs det även krav på utlänkarna som ska placeras på sidan. Er sida måste hålla en viss kvalitet för att kunna vara med på tåget. Affilliatesidor är välkomna men det måste vara en informativ sida med kvalitet.

    Din sida måste vara relevant till ekonomi. Du kommer få bäst effekt om den är relevant till lån men jag kommer tillåta andra sidor inom ekonomi också där t.ex. försäkringar, valuta, aktier, fatkuraköp är exempel. Men i dessa fall kommer endast den specifika sidan som länkar till er vara relevant till ämnet. Resterande innehåll på sidan kommer inte anpassas efter ert ämne.

    Varför detta projekt?
    Att bygga upp bra resurser inom en nisch är kostsamt och jag är själv ganska ny inom nischen ekonomi. För att detta ska vara ett lönsamt projekt (väl investerad tid) för mig krävs det att andra hoppar på tåget och i utbyte får bra länkar.

    För er innebär detta en trygghet då den huvudsakliga uppgiften är att bygga upp bra webbplatser vars främsta syfte inte är att sälja länkar. Ni kan välja att se det som att ni hjälper mig i arbetet i utbyte mot at få permanenta länkar i bra innehåll.

    Tidsplan
    Planen är att lansera den första hemsidan i början av juni och sedan kommer de lanseras med ungefär 2 veckors mellanrum. De ska ha en ansenlig mängd information från start och sedan ska de växa successivt över tid med frekventa uppdateringar.

    Länkarna till er som köper länkpaket kommer att kunna börja publiceras efter lansering men inte för tätt inpå. Här prioriteras ordningen som paketen beställs. I slutändan handlar detta om att ge bra länkar i bra innehåll som förhoppningsvis även kan driva lite trafik när webbplatserna är äldre. Målet kommer vara att era länkar ska spridas ut över tid. Fem sidor med två veckors mellanrum gör att de första fem kommer som snabbast kunna publiceras över två månader.
    Köp länkar - Säljer permanenta länkar

  2. #2
    Andreas Hogmalms avatar
    Andreas Hogmalm Andreas Hogmalm är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    35
    Hej. Skicka gärna pm om detta erbjudande står kvar. Har en hemsida inom privatekonomi och bostad. En informations hemsida med bra kvalité.

  3. #3
    vampiresquids avatar
    vampiresquid vampiresquid är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2014
    Inlägg
    36
    Skicka pm!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Länkar inom lån/ekonomi
    Av leifiuz i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-12-12, 13:13
  2. Säljer länkar inom ekonomi
    Av DR.Hugo i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-10, 17:47
  3. Säljer länkar inom ekonomi
    Av Erik Bergman i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-10, 17:12
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-26, 13:54
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 16:02