Resultat 1 till 9 av 9

Medelhavssajt med inlankar och unikt material

  1. #1
    isaks avatar
    isak isak är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2008
    Inlägg
    18
    En paborjad men aldrig slutford sida for medelhavsomradet. Byggd pa tidigare sajt med ganska manga inlankar (medelhavsportalen.se) Unika texter fran Contentor till varde av ca 3500 sek plus moms. Om bud pa 4000 SEK plus moms inkommer sa en veckas auktion. Foretag som saljer. Bud i traden.

  2. #2
    Kristofer Cs avatar
    Kristofer C Kristofer C är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    linköping
    Inlägg
    248
    Har sidan några inkomster?

  3. #3
    isaks avatar
    isak isak är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2008
    Inlägg
    18
    Inga inkomster och ingen statistik finns.

  4. #4
    Reg.datum
    sep 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    419
    Sidan har ganska dålig ranking och i min mening skapar jag en likadan blogsida på ett par veckor. jag brukar testa sidor i urltrends.com även om dom kan vara lite sena i uppdateringen ser det ganska relevant ut.

    50 är inte inte ganska många unika inlänkar!!

    Google PageRank™: 2/10
    Alexa Traffic Rank: 5,821,581

    Incoming Google Links: 0
    Incoming Yahoo Links: 77
    Overall Incoming Links: 83 (Overlap is possible - Estimated 50 unique links)
    Outgoing Links: 33 (Ratio: 0.000% - Each Link Receives Approx. 0.052 PR) [ View Outgoing Link History ]

    DMOZ Listed: None found for this exact url (View all listings for this domain)

  5. #5
    isaks avatar
    isak isak är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2008
    Inlägg
    18
    Att du sjalv kan skapa en liknande sida pa ett par veckor ar val inte sadar jatteintressant. Vem kan inte det ? For de som jobbar i lite storre skala och inte gor allt sjalv sa ar alltsa dessa texter kopta for ca 3500 fran contentor. En extra kostnad pa 500SEK for doman ger ett pris pa 4000 SEK. Ror sig ju inte direkt om nagra fantasisummor.

    Jag forstar att den storsta delen som laser detta inlagg inte ar intresserade av att kopa sidan. Det brukar vara sa nar man saljer nagot. Blir dock ratt mycket onodiga kommentarer i saljtradar om alla som INTE ar intresserade av det som saljs anda kanner sig tvungna att kommentera det.

  6. #6
    Reg.datum
    sep 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    419
    Citat Ursprungligen postat av isak
    Att du sjalv kan skapa en liknande sida pa ett par veckor ar val inte sadar jatteintressant. Vem kan inte det ? For de som jobbar i lite storre skala och inte gor allt sjalv sa ar alltsa dessa texter kopta for ca 3500 fran contentor. En extra kostnad pa 500SEK for doman ger ett pris pa 4000 SEK. Ror sig ju inte direkt om nagra fantasisummor.

    Jag forstar att den storsta delen som laser detta inlagg inte ar intresserade av att kopa sidan. Det brukar vara sa nar man saljer nagot. Blir dock ratt mycket onodiga kommentarer i saljtradar om alla som INTE ar intresserade av det som saljs anda kanner sig tvungna att kommentera det.

    Tyckte jag gjorde en relevant observation på sidans ranking, det var absolut inget illa menat, ursäktar mig och återigen ett helt ointressant inlägg... Isak

    Michael

  7. #7
    isaks avatar
    isak isak är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2008
    Inlägg
    18
    Inga problem. Det kanske hjalper nagon att besluta sig for att (inte) kopa sajten

  8. #8
    LaoWangs avatar
    LaoWang LaoWang är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    GBG
    Inlägg
    302
    Jag tycker spaghettis kommentarer bidrog till kunskapen på forumet, det är bra med en öppen debatt, sen kan ju var man själv bilda sig en uppfattning om det är ett bra/pris eller inte.
    Jag skulle också vilja uppmana alla som ämnar sälja något att åtminstone installera analytics innan ni försöker kränga det.

  9. #9
    isaks avatar
    isak isak är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2008
    Inlägg
    18
    Forsaljning ar avslutad. Tack for intresse.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Hur viktigt är unikt innehåll
    Av Ripipip i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2009-07-13, 10:39
  2. Få mera unikt innehåll ?
    Av DieHigh i forum Optimering
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 13:34
  3. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 12:35
  4. Artiklar och Inlankar
    Av SEAsia i forum Introduktion
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 10:26
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 01:08