Resultat 1 till 3 av 3

Dating theme/program eller webbsida köpes

  1. #1
    Sundream Estates avatar
    Sundream Estate Sundream Estate är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Marbella, Spanien
    Inlägg
    170
    Behöver ett bra och enkelt Dating theme/program eller befintlig webbsida till en av mina kunder, han skall endast driva en mindre dating – social – genemskaps site för ett mindre område och han tror att det kommer max bli 3-4.000 kunder.

    Inte intresserad av DF program eller DF websites.
    __________________

  2. #2
    Fredrik-Erikssons avatar
    Fredrik-Eriksson Fredrik-Eriksson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    106
    Vet att PremiumPress har ett tema för detta som de kallar AgencyPress. Kanske kan vara något

  3. #3
    barje47s avatar
    barje47 barje47 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Inlägg
    92
    Hej
    jag har nyligen börjat med något som heter skadate Lite,en ny mer ner trimmad version än deras andra. Här har du allt du behöver och sen finns det massa plugins från olika utvecklare etc då scriptet är baserat på oxwall som är en open source. Är det mer community inriktat finns det helt gratis att ladda ner och massa plugin som är fria och sen finns det plugin som kostar typ 5-15us så små pengar om man vill bygga på extra funktioner jag vet att det finns massa communitys med Oxwall så kanske kan vara nåt? vet inte om jag får skriva länk här men sök google på oxwall . org så hittar du forumet där allt händer.du hittar också där en presentaion av Skadate Lite.Vill du veta något mer så pm gärna så skall jag hjälpa till om jag kan.Du kan se min signatur en av sidorna som jag håller på med som är Skadate Lite. Hoppas Inte våra kära mods här tror jag jobbar för dem och gör reklam hehe.
    Senast redigerat av barje47 den 2013-09-14 klockan 16:42.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Looking for Shopping theme related websites.
    Av peter_seo i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 17:09
  2. Vill köpa en webbsida eller forum 30k budget
    Av gurkan7 i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 23:55
  3. Forum dating
    Av hans99 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 17:40