Resultat 1 till 4 av 4

Måste jag lägga till min site hos GWT?

  1. #1
    gregoffs avatar
    gregoff gregoff är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    31
    Hej alla,

    Om jag inte bryr mig om datan som finns på GWT, måste jag då lägga till / verifiera min sida hos GWT ur SEO perspektiv, eller vinner jag SEO-mässigt genom att lägga till mina sidor där?

    Jag kommer att ha en omsättning på ca 10-20 webbplatser i månaden och det är lite drygt att logga in där bara för att verifiera en sida.

  2. #2
    gregoffs avatar
    gregoff gregoff är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    31
    Kan tilläggas att jag givetvis gör sitemapfiler som pingas till Google varje gång dom ändras.

  3. #3
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Nej du behöver inte ha GWT installerat på dina webbplatser för att det skall fungera bra SEO-mässigt.

    Men då utgår jag ifrån att du vet vilken data som finns att tillgå där. En information som kan vara till nytta ur SEO-synpunkt.
    Behöver du inte ha den informationen så finns ingen anledning att installera GWT.

  4. #4
    gregoffs avatar
    gregoff gregoff är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    31
    Citat Ursprungligen postat av Urban G Visa inlägg
    Nej du behöver inte ha GWT installerat på dina webbplatser för att det skall fungera bra SEO-mässigt.

    Men då utgår jag ifrån att du vet vilken data som finns att tillgå där. En information som kan vara till nytta ur SEO-synpunkt.
    Behöver du inte ha den informationen så finns ingen anledning att installera GWT.
    Hej Urban och tack för ditt svar.

    Ja, jag känner till vad för data som finns i GWT och vilken nytta det kan ha.

    Anledningen till att jag frågar är att jag kommer att omsätta många webbplatser under korta tidsperioder och att logga in / lägga upp / verifiera webbplatser hela tiden skulle helt enkelt vara för tidsödande. Om det inte ger mig någon vinning SEO-mässigt, så har jag inget att vinna i övrigt heller i dessa fall.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-02-11, 11:23
  2. Lägga till AdSense
    Av Johnz i forum Affiliate / AdSense
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-09-30, 16:26
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 14:54
  4. Måste man länka till Wordpress?
    Av Marcin i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 02:46
  5. Lägga till i Svenska Kataloger
    Av JED i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 22:19