Resultat 1 till 7 av 7

Onlinemarknadsförare söker praktikplatser under våren 2015

  1. #1
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Medieinstitutet har kurser för onlinemarknadsförare. Står mer om den utbildningen här.
    Nu skall ett gäng under utbildning ut på praktik hos företag verksamma i SEO-branschen eller närliggande.

    Så är det några av er som driver företag och kan ta emot praktikanter, en eller flera. Skicka ett mail till [email protected]

  2. #2
    Snaps avatar
    Snap Snap är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    19
    Jag studerar där! Finns en hel drös hungriga Onlinemarknadsförare och webbanalytiker som vill ha praktikplatser

  3. #3
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Stämmer e-postadressen david där uppe fortfarande?

  4. #4
    Snaps avatar
    Snap Snap är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    19
    Det gör den Urban! Ska ni medverka på föreläsningar, AW eller andra relaterade evenemang så tveka inte att bjuda in oss!
    Senast redigerat av Snap den 2014-12-15 klockan 11:01.

  5. #5
    WilliamHs avatar
    WilliamH WilliamH är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2015
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    6
    Jag gick Onlinemarknadsföring på Medieinstitutet för några år sedan. Kan verkligen rekommendera den utbidlningen. Bra innehåll, strukturen på utbildningen är bra!
    Jobbar idag som Head of SEO på Web Guide Partner och vi tar väldigt ofta in studenter på LIA

    Beskrivet utbildningen med egna ord här: https://williamhollingworth.se/att-s...arknadsforing/

  6. #6
    fridahlenss avatar