Resultat 1 till 4 av 4

Optimering av hemsidan!

  1. #1
    Rogers avatar
    Roger Roger är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2014
    Inlägg
    3
    Hej jag har haft ett företag som har SEO optimerat min hemsida, jag själv har väldigt begränsade kunskaper men hoppas kunna lära mig mycket ut av det här!

    Hela hemsidan har jag fått SEO optimerad men jag vill ge ett exempel här: gtop100[dot]com/worldofwarcraft
    nyckelordet som jag är intresserad av är: "wow private server" på just denna sidan.

    Min fråga är nu om sidan är bra optimerad eller inte? jag ligger inte jätte bra rankad i sökordet runt 8-9 plats och hoppas att ni som är experter på SEO kan ge mig tips på vad jag bör ändra och förbättra, detta skulle uppskattas väldigt mycket då jag också verkligen vill lära mig allt jag kan om SEO!

    Mvh Roger

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Om jag förstår dig rätt så har du betalat ett SEO-företag för att optimera din webbplats. Och nu vill du veta om de gjort ett bra arbete och vill ha ytterligare hjälp med optimeringen?
    Låter som att ditt inlägg hör hemma här http://www.seo-forum.se/forumdisplay.php?f=58 Forum: Förfråga om tjänster / Platsannonser

  3. #3
    Rogers avatar
    Roger Roger är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2014
    Inlägg
    3
    Precis, är detta något du gör?

  4. #4
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Vi är rätt så många som sysslar med det och som är medlemmar i forumet inkl mig. Så skulle föreslå att du lägger upp ett inlägg i den forumdelen som jag gav länken till. Men utan att ange webbplatsen adress. Så kan du sålla bland de som hör av sig. Välj att de skall kontakta dig via pm så får du en första liten vink om vad det är för personer.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Lägga upp struktur på hemsidan/bloggen
    Av lalamums i forum Optimering
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-11-14, 21:47
  2. Peka länkar i bloggar till hemsidan
    Av Klassemaja i forum Optimering
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-04-25, 14:58
  3. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-30, 11:29
  4. Att ha hemsidan hos Google, ur SEO synpunkt?
    Av Susann Stjernborg i forum Domänen
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 20:28
  5. Uppbyggnad av hemsidan
    Av Obbe i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 23:29