Resultat 1 till 2 av 2

Gammal räv, men ganska ny på forumet

  1. #1
    Paul Kyllermans avatar
    Paul Kyllerman Paul Kyllerman är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    feb 2014
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    21
    Hej allihopa,

    Tänkte att det är dags att skriva ihop ett par rader om mig själv

    Paul Kyllerman heter jag, 27 år gammal och har varit verksam inom webbutveckling och marknadsföring i 7 år. Jag tog för cirka 2 månader sedan steget att gå från anställd till att köpa upp min gamla arbetsgivare rawdesigns och driver nu företaget själv!

    Under årens lopp har jag arbetat som account manager för stora kommunikationsföretag, marknadsförare & försäljningsansvarig på ett IT-bolag och har även arbetat en del som IT-konsult. Jag har en teknisk utbildning i grunden som jag kompletterat med informatik vilket handlar mycket om sökmotorer, marknadsföring och annonsering. Jag har trots min tekniska inriktning arbetat mycket med försäljning och representation i form av mässor och kundmöten, men satsar nu helhjärtat på webbyrån Rawdesigns och är min egen chef

    Rawdesigns står nu inför en ljus framtid och vi har efter mitt övertagande sett en positiv utveckling då vi nu utöver webbutveckling och webbdesign arbetar betydligt mer med sökmotoroptimering (något som vi gjort förut, dock i mindre skala då vi tidigare fokuserat mest på att bygga hemsidor) Det hela har gett väldigt positiv effekt på affärsrörelsen, plus att som tävlingsmänniska är det otroligt roligt att få arbeta mer med seo.

    Jag har själv en bred kunskap inom både det tekniska (databashantering, kodning och hårdvara) och grafisk design, men det som jag brinner mest för är marknadsföring och seo, varpå jag nu bor här på forumet med er närhelst jag har tid över

    Ett stort tack till seo-forum för ett otroligt värdefullt forum med många intressanta personligheter och bra information.
    --
    Paul - Rawdesigns
    Hos oss kan du Köpa hemsida och SEO

  2. #2
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Hej Paul och välkommen in i gamet. Glädjer mig att du uppskattar forumet.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Kan du Wordpress ganska bra?
    Av Fillkott i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-02-14, 11:49
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-05-18, 12:38
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-02-15, 10:29
  4. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-09-05, 21:12
  5. Ny-gammal på forumet
    Av jorkvist i forum Introduktion
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 08:51