Resultat 1 till 3 av 3

Hjälp!!

  1. #1
    MIIMs avatar
    MIIM MIIM är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2014
    Inlägg
    2
    Hej!

    Jag har blivit medlem på en free shop som heter Ejfee, där man kan få gratis produkter med gratis frakt likt buzzador fast tusen gånger bättre . Men nu till den stora frågan. Dom har ett bra affilite system där man kan få lite olika produkter eller pengar om man värver andra och de gör beställningar hos dom. Men jag har tyvärr inte kunnat värva många kompisar för att få höga poäng. Jag har funderat på att starta en blogg och prata om dom och deras tjänster. Tror ni att det svårt att få trafik till bloggen, hur många besökare kan man få på en dag? och hur fixar man seo så man hamnar högt på googles hösta samt hur mycket tid behöver jag lägga ner?


    Sorry om det är många frågor, men behöver verkligen hjälp.

    Tack så länge!

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Så principen är att man skall värva andra för att få poäng. Och dom i sin tur skall värva andra för att dom skall få poäng. Och dom de värvar skall värva…
    Konceptet är bekant men det var inte din fråga så:

    Korta svaret är att du kan hamna högt i Google inom någon månad eller aldrig.
    Lite längre svaret då:

    Visst kan du starta en blogg. Fast du behöver du han strategi vilka ord och begrepp som du vill placera dig högt på. Anpassa det du skriver efter vad du vill ranka på. Se till att du får folk att länka till bloggen för att få upp den i Google.
    Hur många besökare det ger är omöjligt att svara på utan att ha analyserat vilka nyckelbegrepp som är aktuella. Samma sak med vilken tid som går åt.

  3. #3
    MIIMs avatar
    MIIM MIIM är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2014
    Inlägg
    2
    Hej!

    Nej nej du behöver inte värva in andra, det är bara om man vill. Det är som en vanlig e-handel bara att allting är gratis!. Så de inget bjuda in andra eller så, Det är om man vill jobba som affilite åt dom för att marknadsföra dom. Vilket jag tycker är smart, gratis marknadsföring för dom. utan jag vill ha deras stora pengar som man få.
    A problemet är att jag inte har tid, då jag har mitt vanliga jobb, kommer nog bli svårt att hålla på och skriva på bloggen varje dag för att hålla folk uppdaterade. Så jag får hitta på ett smartare sätt.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. SEO hjälp
    Av @nders i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-08-27, 16:16
  2. SEO hjälp
    Av cc22 i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-03-02, 02:09
  3. SEO Hjälp
    Av martini115 i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 21:34
  4. jag nöd hjälp :) I need help
    Av ashkoo i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 11:14
  5. Hjälp nån!!
    Av Tina Isola i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 12:55