Information om sajten

Domänen har registrerats 2012. Sajten är svensk trading site med internationella avtal. Siten är live med en svensk domän där den internationella.com domänen innehar samma namn som bolaget vi också samarbetar med. Vi äger även den svenska domänen. Siten har kunder idag och med en person som har intresse av trading och kunnande inom SEO så är detta ett perfekt projekt.

Jag personligen har erfarenhet av området sedan 2006 och vet utvecklingspotentialen. Dock har jag blivit erbjuden ett partnerskap på en internationell marknad inom ett annat finansiellt område och haft ytterst liten tid att ägna mig åt siten.

Därav säljer jag.

Mentor

Vid behov så kan jag även vara mentor för köpare under en tid och hjälpa till att vidareutveckla sajten-utöka kundantalet.
Jag kan även vid behov hjälpa till med avtalen så att dem transfereras i den nya köparens namn plus hjälpa till med debet kort för att enkelt erhålla intäkter via ATM maskin eller bankkonton.

Besökarstatisk är inget som jag jobbat med dock finns runt 1000 aktiva email adresser kopplat till siten.

Teknisk info

Sajten är byggd i Joomla. Open source innehållshanteringssystem skrivet med PHP för publicering av innehåll på webben med hjälp av databasen MySQL. Den internationella avtalet vi har med mjukvaran som kunder använder är integrerad med sajten. Alla histriska trading resultat kan verifieras via siten och både demo och live konton kan öppnas.

VAD SOM INGÅR

- 2 Domäner
- Komplett hemsida med innehåll
- Tusen (1000) Email adresser 100% opt-in.
- Kunder som genererar intäkter
- Avtal med utvecklare av trading strategier för Norden
- Avtal med likviditetsleverantörer

Kontakta mig för pris och eventuellt mentorskap.