Resultat 1 till 3 av 3

Söker Samarbete

  1. #1
    Lindaliciouss avatar
    Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2013
    Inlägg
    8
    Hej,

    Söker efter partner/investerare till ett internet baserad företag för etablering i Sverige.

    Allt fungerar redan som det skall och allt går med vinst utomlands just nu, vet exakt vad som skall göras och sköter det mesta själv för att få företaget att ge vinst då jag redan gör detta med framgång utanför Sverige.

    Det fungerar redan och därmed finns inga risker.

    I utbyte mot stöd i form av investering och redovisning/skattekonsultation kan du bli 50% delägare i bolaget.

    Jag sköter som sagt allt online själv då jag redan lyckats med det utanför Sverige, men skulle behöva investering och hjälp med företagandet för att kunna expandera snabbt i Sverige.

    Det som behövs för att dra igång det här samarbetet/företaget är följande:
    - 90,000kr investering (utgifter för att dra igång allt)
    - Programmerare för att integrera betalsystem och design, ett par dagars arbete högst.
    - Stöd med företaget och redovisningen.

    Allt blir klart inom 1 månad och blir ledande i Sverige innan sommaren.

    Det du får i retur är:
    - 50% delägarskap och halva vinsten.
    - Möjlighet att expandera till andra länder och marknader där jag redan tjänar pengar på detta (3 språk just nu).

    Troligen kommer företaget ha intäkter på över 1 miljon per år bara från den svenska marknaden och inkomsterna kommer att fortsätta i 10+ år.

    Det du får av mig är 10+ års erfarenhet och etablerad grund till ett värde av över 500,000kr som tar 3+ år att utveckla.

    Det hela fungerar redan på 3 andra språk så det är något utan risker, målet är att börja med Sverige sedan snabbt expandera till Norge och sedan globalt.

    Skicka PM vid intresse med telefon nummer och vad ni kan erbjuda och vad ni vill ha utav samarbetet.

    Får jag inget partner tills på måndag (12-01-2015) så kör jag ensam.

  2. #2
    Andrs avatar
    Andr Andr är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jun 2012
    Inlägg
    76
    För er som inte läser WN rekommenderar jag denna tråd, där jag tror att allt rörande detta projekt tagits upp:

    http://www.wn.se/showthread.php?p=20504670

    Lindalicious, du fick mängder med goda råd på WN - varför inte försöka ta hänsyn till dem istället för att desperat ragga vidare på andra nätforum?
    Äger SIA Alisandr. Vi levererar SEO.

  3. #3
    Lindaliciouss avatar
    Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2013
    Inlägg
    8
    Nu är tiden ute...

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Söker samarbete - Vintersport
    Av SEO-Matte i forum Affiliate / AdSense
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-12-09, 14:48
  2. Ny på forumet, söker samarbete
    Av vlarsson i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-09-30, 21:06
  3. Samarbete sökes
    Av HannaKim i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-11-06, 15:50
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-23, 11:44