Resultat 1 till 2 av 2

[Säljes] 4st Lånesidor

  1. #1
    webb365s avatar
    webb365 webb365 är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jun 2014
    Ort
    Sliema, Malta
    Inlägg
    31
    Hej!
    Det är dags att sälja mina lånesidor. Jag har tyvärr inte tid att fixa till dom på grund av att jag måste koncentrera mig på mina andra projekt.

    Det är totalt 4 sajter på olika domäner. Ifall ni vill veta domänerna är det bara att skicka ett pm. En av sajterna har en del innehåll dom resterade har inte speciellt mycket.

    Sajterna rankar inte speciellt bra på grund av att jag inte har lagt ner mycket arbete men dom har dragit in lite pengar. Speciellt dom senaste månaderna. Har tyvärr ingen statistik när det gäller trafiken till sajterna på grund av att jag inte har lagt ner tillräckligt mycket tid på dom.

    Tyvärr så har jag inte tid för att fixa till dom och få dom att växa. Det är därför jag vill sälja dom vill inte att de bara ska ligga där och tappa värde.

    Säljer alla sajter som ett paket är inte intresserad av försäljning av enskilda sajter. I försäljningen ingår domänerna och webbplatserna med innehållet.


    Tveka inte skicka iväg ett pm med frågor eller bud.

  2. #2
    webb365s avatar
    webb365 webb365 är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jun 2014
    Ort
    Sliema, Malta
    Inlägg
    31
    Sidorna är nu sålda.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Säljes: Affiliate/adsense sidor med intäkter säljes
    Av Maltie i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-06-01, 00:01