Resultat 1 till 3 av 3

Fastnar alltid när jag ska fylla sidan med content

  1. #1
    Robingbgs avatar
    Robingbg Robingbg är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2008
    Inlägg
    56
    Jag har ett problem att jag skapar sida efter sida, design osv.
    Sen tar det tvärstopp och jag får skrivkramp, har väl ungefär 30 sidor som ligger uppe men med väldigt lite innehåll (Under 200 ord).

    Jag har inte ekonomin att lägga flera hundra kronor per artikel, hur gör ni för att lösa detta problemet?

    Jag ska väl tillägga att jag kan skriva SEO vänliga artiklar men är väl för lat för det arbetet, men skulle vilja köpa 10-15 per månad och skriva cirka 5-10 själv (Får en push att skriva själv när sidorna fylls på med köpt content). Har någon testat att köpa artiklar av någon student eller liknande? Typ 600 kronor för 10 artiklar valfritt ämne, tror ni det finns någon som hade nappat? Vart ska jag söka efter hjälp?

    Tack!
    Behöver content.

  2. #2
    Petter Hedmans avatar
    Petter Hedman Petter Hedman är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2010
    Ort
    Falun
    Inlägg
    955
    Skrivkramp kan drabba alla.

    Jag brukar förespråka att man skapar sajter runt ämnen man själv gillar om man nu inte arbetar med andras projekt vill säga.

    Arbetar du med ett ämne du verkligen gillar skarpt och har lite passion runt, så går det ju inte att sluta. Då kommer inte skrivkrampen.
    Då kan du arbeta i stort sett hur mycket som helst med sajterna ifråga.

    Hoppas du hittar en lösning och får till det framöver på något sätt.

    Det finns ju skribenter som är bra och skapar artiklar för en skaplig peng ifall du väljer den vägen. Se då till att du får bra valuta för pengarna och köp inga skitartiklar. Det mår varken du eller dina besökare bra av.

    Är det sajter som du driver för egen del, så skulle jag skapa nya i ämnen du gillar. Det kommer att märkas på texterna som skapas, om skribenten gillar sajten eller inte.

    Du kan ju även teama upp med någon van skribent och dela på sajterna. Bättre med lite av något större än mycket av något litet.
    Senast redigerat av Petter Hedman den 2015-05-29 klockan 18:50. Anledning: mer text
    ChatGPT: ChatGPT
    Dalarna: Dalarna

  3. #3
    LoyalWriters avatar
    LoyalWriter LoyalWriter är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2011
    Inlägg
    108
    Du kan kanske hitta en skribent för den pengen på Odesk.
    Senast redigerat av LoyalWriter den 2015-06-04 klockan 11:54. Anledning: tycker att det räcker med odesk tipset

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-09, 11:29
  2. När indexeras sidan?
    Av Kimpo i forum Google
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 01:26
  3. SEO är alltid fult! fin artikel i CS
    Av Feldon i forum Nyheter
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 16:40
  4. Solen lyser alltid på mig.
    Av Sundream Estate i forum Introduktion
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 12:04