Resultat 1 till 4 av 4

Hejsan!

  1. #1
    hekkes avatar
    hekke hekke är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2015
    Inlägg
    9
    Hej!

    Jag heter Hektor (men kallas oftast "hekke" på nätet) och jag är 17 år och bor i Stockholm. Jag har jobbat med att optimera och driva Amazon Associates hemsidor i ungefär ett år men endast lagt fokus på det dom senaste 6 månaderna. Jag hade turen med att jag gick in i rätt nisch i rätt tillfälle så min hemsida blev en dunder-hit i mina perspektiv (och med tanke på att jag inte rört hemsidan på ungefär 3-4 månader och har ungefär 25 artiklar). Tänkte dela med mig om det senare, så stay tuned... Haha

    Sedan dess har jag startat mer hemsidor från det kapital jag får ut varje månad, som jag jobbar på just nu.

    Jag är här för att lära mig mer om svensk sökmotoroptimering då jag fokuserar på den amerikanska marknaden just nu. Tycker det är lite klurigare att göra sökords-research eftersom jag är så pass van vid att göra det på engelska. Men det skall nog gå att lista ut med lite kunskap härifrån och lite mer research-arbete från min sida. Men också för att knyta fler Svenska kontakter då dom flesta av mina samarbetspartners är från USA.

    Det var väl allt från mig!

    Ha det fint,
    hekke
    Senast redigerat av hekke den 2015-09-19 klockan 00:15.

  2. #2
    Jesper_s avatar
    Jesper_ Jesper_ är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2015
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    32
    Tjena!

    Jag är också ganska ny på det här. Har endast en svenska sida men har planer på att rikta in mig mer på engelska sidor i framtiden. Tycker du att Amazon är bra? Känns ju smidigt då dom har alla möjliga produkter. På min sida har jag typ 5 olika affiliatenätverk för 15 produkter, vilket försvårar allt lite tycker jag.

  3. #3
    hekkes avatar
    hekke hekke är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2015
    Inlägg
    9
    Citat Ursprungligen postat av Jesper_ Visa inlägg
    Tjena!

    Jag är också ganska ny på det här. Har endast en svenska sida men har planer på att rikta in mig mer på engelska sidor i framtiden. Tycker du att Amazon är bra? Känns ju smidigt då dom har alla möjliga produkter. På min sida har jag typ 5 olika affiliatenätverk för 15 produkter, vilket försvårar allt lite tycker jag.
    Hej Jesper! Ja, jag diggar Amazon väldigt mycket då jag får provision på allt som besökarna köper under de kommande 24 timmarna. Jag säljer ofta produkter som kostar flera tusen och får ett par hundra i provision. Vet dock inte hur Amazon funkar för svensk trafik men för USA så funkar det galant.

    Lycka till!

  4. #4
    Jesper_s avatar
    Jesper_ Jesper_ är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2015
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    32
    Citat Ursprungligen postat av hekke Visa inlägg
    Hej Jesper! Ja, jag diggar Amazon väldigt mycket då jag får provision på allt som besökarna köper under de kommande 24 timmarna. Jag säljer ofta produkter som kostar flera tusen och får ett par hundra i provision. Vet dock inte hur Amazon funkar för svensk trafik men för USA så funkar det galant.

    Lycka till!
    Intressant! Om du har lust får du gärna skicka ett PM så kanske vi kan prata vidare!
    Ha det!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Har du kunskaper att skriva på engelska, tjeckiska, lettiska eller bulgariska?
    Av ladymilou i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-10-07, 13:59
  2. SEO-kunskaper sökes / delttid
    Av Cermis i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-09-01, 13:34
  3. PHP-programmerare sökes (SEO kunskaper meriteras)
    Av rattmuffn i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-10-04, 17:47
  4. SEO expert med bra kunskaper i programmering sökes
    Av Vale i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 08:39
  5. Testa dina SEO kunskaper!
    Av Marcus Westberg i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 23:23