Resultat 1 till 2 av 2

Adult Dating Domän/Datingfactory

  1. #1
    henokks avatar
    henokk henokk är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    100
    Tjena

    Säljer nu ett domän namn som är uppkopplat på ett Datingfactory konto. Själva kontot har inget kapital innestående utöver 450 kr som kom in för ett par dar sedan och inga recurring. Sidan har tidigare varit aktiv under ett annat DF konto och då låg den på en återkommande passiv intäkt på mellan 3000-4000 kr/månad.

    Kontot är nu helt tömt och medlemmarna flyttade och själva sidan återlanserades igen i juli, så den har varit aktiv i cirka 1 månad och har hittills dragit in en betalning på cirka 450 kr Besökare: Sidan har mellan 100 - 120 besökare dagligen "statistik finns" Google position: Sidan har position #6 i google serp "tidigare #3" USA på main keyword som har cirka 40,000 sökningar i månaden.

    Den här sidan passar perfekt för den som kanske redan har DF konton och vill komplettera med ett konto med bra vuxen trafik, sedan görs det reklam för sajten så gott som överallt på sextube sidor. Ta kontakt via pm för mer information och diskussion gällande sidan/domänen Jag förbehåller mig även rätten att avböja ett bud eller ta ett bud direkt!

  2. #2
    henokks avatar
    henokk henokk är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    100
    bud inkommet på 6000:- vilket blir försäljningssumman om inget annat bud inkommer snarast!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Köpes: Länkar inom dating & adult
    Av sorki i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-07-24, 12:11
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-03-07, 12:16
  3. Säljer nu min Datingfactory sida
    Av henokk i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-11-20, 13:03
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-02-17, 23:38