Resultat 1 till 2 av 2

Intressekoll för träff eller dyligt i sthlm 5 maj

  1. #1
    mindphasers avatar
    mindphaser mindphaser är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Blekinge
    Inlägg
    54
    Hej,

    i anslutning till ett privat evenemang i helgen 6-7 maj funderar jag på om det finns underlag för en träff för SEO/affiliates och liknande folk i sthlm? Tänkte mig lite snack och häng någonstans under dagen fredagen 5:e maj.

    Eller finns det något etablerat SEO företag som har intresse av att låta en blekingebo som har SEO, webbutveckling och affiliate marknadsföring som stort intresse komma på studiebesök för få se hur SEO folk arbetar i "verkligheten"?

    Själv jobbar jag dagtid som systemutvecklare sedan 1997 och som hobbyföretagare inom SEO och affiliate sedan 2008.

    Andra förslag på vad jag skulle kunna hitta på relaterat till ovan intresse i sthlm under en dag?

    /mvh Johan
    Driver kvällstid Eversoft AB samt SEO labbet

  2. #2
    maddes avatar
    madde madde är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2017
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    8
    Citat Ursprungligen postat av mindphaser Visa inlägg
    Hej,

    i anslutning till ett privat evenemang i helgen 6-7 maj funderar jag på om det finns underlag för en träff för SEO/affiliates och liknande folk i sthlm? Tänkte mig lite snack och häng någonstans under dagen fredagen 5:e maj.

    Eller finns det något etablerat SEO företag som har intresse av att låta en blekingebo som har SEO, webbutveckling och affiliate marknadsföring som stort intresse komma på studiebesök för få se hur SEO folk arbetar i "verkligheten"?

    Själv jobbar jag dagtid som systemutvecklare sedan 1997 och som hobbyföretagare inom SEO och affiliate sedan 2008.

    Andra förslag på vad jag skulle kunna hitta på relaterat till ovan intresse i sthlm under en dag?

    /mvh Johan

    Hej Johan
    Såg ditt inlägg lite för sent... men om det blir fler tillfällen framöver så är jag intresserad av träff för SEO/affiliates i Stockholm.
    Är också hobbyföretagare inom ämnet sedan i höstas. :-)

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Intressekoll för Biglife.se
    Av andreaswatz i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-03-17, 13:15
  2. Content Writer sökes för heltidstjänst i Sthlm
    Av jakobkost i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-03-23, 12:35
  3. Skicklig prisvärd ekonom i STHLM
    Av Jacob Jarnvall i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 07:06
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 22:56
  5. Åka med till wn-träffen i sthlm?
    Av Maccke i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 18:48