Resultat 1 till 1 av 1

Marknadskommunikatör sökes

  1. #1
    Andreas_89s avatar
    Andreas_89 Andreas_89 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2015
    Inlägg
    13
    TJÄNSTEN ÄR TILLSATT

    Jag behöver tillsätta en tjänst som marknadskommunikatörer i mitt frilandsprojekt/nätverk "Pernlund and the freelancers" Du kommer att ansvara för våra kunders existens och expansion i sociala medier. Men du förväntas också assistera dessa i utformningen av en marknadsstrategi och marknadsplaner.

    Du kommer att komplettera teamet av redan anslutna kommunikatörer, designers, skribenter och copywriters.
    I din tjänsteutövning rapporterar du direkt till projektledaren (undertecknad).

    Alla i projektet, inklusive undertecknad, arbetar som egenanställda och anställs av Frilans Finans Sverige AB under respektive projekt.

    Anställningsform och omfattning: Allmän visstid / Deltid ("timanställning").

    Bruttolön: 200 SEK/h (34 800 SEK räknat på 174 timmars heltid)
    Lönesättningen följer marknadslönen för kommunikatörer enligt fackförbundet Unionen, men kan förhandlas.

    Kravbild - obligatorisk
    * Filosofie kandidatexamen från Kommunikationsprogrammet 180 hp (eller annan utb. som bedöms likvärdig)
    * Erfarenhet av marknadsföring i sociala mediekanaler för små/medelstora företag
    * Kunskap i Googles annonsfunktioner
    * Tillämpa praktiska kunskaper för att nå resultat även i nya "up and coming-sektorer"
    * Trendkänslig, se mönster och strukturer för vad som väntar runt hörnet

    Kravbild - plus i kanten
    * Resultatinriktad och förmåga att planera arbetet på ett självständigt sätt
    * Portfolio från tidigare arbeten
    * Inse vikten av att hålla deadlines

    Var någonstans i världen du bor är av underordnad betydelse då allt arbete sker på distans/online.
    De sökande som bedöms intressanta kommer att få genomgå ett enklare arbetsprov.

    Kontakt sker via PM eller [email protected]

    http://pernlund.se/jobba-hos-oss/
    http://pernlund.se/
    Senast redigerat av Andreas_89 den 2017-09-27 klockan 17:58. Anledning: Tjänsten är tillsatt

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)