Resultat 1 till 7 av 7

Moraliskt jobbigt

  1. #1
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Idag råkade jag åt för något som jag drabbats av två gånger tidigare. Man har fått en mycket fin länk genom att tipsa en relevant sida. Man blir glad och vill ge dem någon form av länk tillbaka.

    Lätt tekniskt asocial arbetsnarkoman som man är ger man sig in i diskussion med sajten om vad som kan passa bäst att länka dem ifrån varpå de svarar med att länka in de sidorna också eftersom de tycker att de är bra.

    Jag tycker det är lite jobbigt. Jag blev ju väldigt nöjd med länken som vi fick och vill ge dem maximalt tillbaka. Frågan är om man ska tacka och ta emot nu eller om man helt enkelt ska ge dem bästa möjliga länk tillbaka, vilket lär bli en ordentligt boost för dem om man ska döma från vad jag set tidigare.

    Är jag för icke-hänsynslös här? Men det är ett litet företag.Jobbiga moraliska frågor det här.

    Agnostiker som man är skulle man likväl behöva en katolsk präst att diskutera länkningsmoral med

  2. #2
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Nej det enda rätta är att förklara att det viktigaste för smala sajter är att länka relevant och sedan ge henne bästa möjliga relevanta länk för henne.

  3. #3
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Vasastan, STHLM
    Inlägg
    231
    Citat Ursprungligen postat av hans99
    Nej det enda rätta är att förklara att det viktigaste för smala sajter är att länka relevant och sedan ge henne bästa möjliga relevanta länk för henne.
    Jag gillar när du diskuterar med dig själv och besvarar dina egna frågor , men jag skulle nog vara rädd om du skulle dejta min syster.
    Webmoney.se (ny blogg) | MarketingLab (Consulting)

  4. #4
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588


    Men det var en jobbig fråga för mig. Behövde tänka igenom det här
    Jag har så lätt att få dåligt samvete när det kommer till små aktörer. Stora företag är en annan sak. Där har jag inget samvete alls som stör.

  5. #5
    jmns avatar
    jmn jmn är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    157
    Prova gamla goda Eliza:
    abcguides .com/abcsoftware/eliza_js.htm

    Fast då får vi ju inte se dialogen förstås.

  6. #6
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Appropå din syster
    Och det är inte min mening att vara osmakligt. Det är bara det att pandor gör sig mycket bra på bild. Och den här pandas leende kunde förtjänas att visas upp. Särskilt som bilden ligger på Flickr som ju är praktiskt om man vill ha alla sina bilder samlade oavsett var man "postar" dem.


    Foto: Ucuman

    Och ja. Det är en "tik" längst fram. Och pandan längre bak är en manlig jättepanda.

  7. #7
    Andreazzs avatar
    Andreazz Andreazz är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2006
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    61
    Det är väl bara länka dem om du känner för det. Länka på!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)