Resultat 1 till 3 av 3

Podium-sound.com - wtf(!!!)

  1. #1
    Newbies avatar
    Newbie Newbie är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2015
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    18
    Hej!
    Har inte kollat mina inlänkar på ganska länge men när jag gjorde det kom podium-sound.com upp och jag undrade vad det var. När jag tittade närmare står det svenskasajter.com längst ner. Jag vet att jag haft inlänk från svenskasajter.com förr men vad är detta???

    Vad gör man? Oavsett vad vill jag inte ha denna länk till min sida då den inte har det minska med nätdejting att göra. Kan det kanske till och med skada?

    Måste tillägga att jag har inlänkar från väldigt få, vilket gör att detta utgör en stor procentuell andel av de få länkar jag har in!

    Bör en sån här sida anmälas till google på nåt sätt? Den är extremt spammig och de verkar ha "stulit" en del från svenskasajter.com.

    Tacksam för svar!!!
    Senast redigerat av Newbie den 2018-01-12 klockan 20:07.

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Jajamen visst har den skrapat Svenska sajter och nog inte bara den webbplatsen. Rätt så vanligt förfarande började väl senaste för ett halvår sedan i större skala med webbplatser med tld .ga och andra men även com. Är ett stort antal webbplatser som råkat ut för det.
    Testa med site: podium-sound.com så ser du. Fast den verkar inte ha kommit igång ordentligt än. Det lär bli fler kopierade sidor där.

    Är du osäker kan du anmäla till Google

  3. #3
    Newbies avatar
    Newbie Newbie är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2015
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    18
    Tack!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)