Hej alla duktiga och kunniga,

Jag är precis i början av min karriär inom SEO och skulle behöva lite förslag och tips från er som kan.

Jag ska bygga en digital handbok i ett ämne som berör väldigt många människor. Ämnet är komplext och stort. Den viktigaste funktionen är att folk som googlar sina problem- och frågeställningar faktiskt hittar till handboken - därav har SEO högsta prioritet. Därefter kommer användarbarheten.

Jag behöver hjälp med hur jag ska konstruera/bygga denna handbok ut ett SEO-perspektiv. Exempelvis genom att hitta ett lämpligt WordPress-tema (eller ska man bygga sidan i HTML från grunden?) alt. så finns detta Bootstrap-tema som jag tycker mycket om, men som jag inte vet hur det är ut ett SEO-perspektiv (https://themeforest.net/item/thedocs...plate/13070884) osv.

Vad tycker ni? Har ni några förslag på ett lämpligt WP-tema som skulle passa? Eller en lämplig SEO-konsult som jag skulle kunna jobba med. Denna person bör då också ha kunskaper inom HTML/WP/programmering (eftersom jag antar lite sånt tillkommer). Kom gärna med förslag.

Mycket tacksam för hjälp!

Ha en fin dag!