Hej forumet!

Ville bara titta in och säga hej, jag heter Andreas och är ägare av Welltours på Gran Canaria.
Jag har haft detta konto en tid och med mellanrum också kollat in tips, ideér och sakta försökt lära mig mera om SEO. Hedrad och tacksam att kunna få ta del av alla er som proffs stora kunskaper och erfarenheter, särskilt iom att mina kunskaper är väldigt låga inom SEO.

Jag tillhörde på -90 talet den första generationens svenska innebandyspelare som blev proffs i Schweiz. Tyvärr så satte en svår ryggskada på arbetet stopp för idrottskarriären med rehab och missbruk av smärtstillande mediciner som följd. Detta är jag nu sedan år tillbaka också fri ifrån och jag och min flickvän Tamy tog ett livskvalitetsbeslut och flyttade hit till Gran Canaria, från feb 2017 är jag utlandssvensk på mer eller mindre heltid. Här driver vi nu vårt wellnessföretag inom hälsoturism med Welltours och där vi bl.a erbjuder tema och gruppresor med fokus på hälsa och träning.

Ska som sagt försöka hänga här inne lite oftare än tidigare och ta del av alla era ovärderliga kunskaper. För samarbetsfrågor, för nya roliga brevvänner eller annat skoj så kontakta mig gärna: http://www.utbrandtillsolbrand.se/ , eller: [email protected]

Önskar er alla en härlig dag och hoppas att ni inte har det alltför kallt där uppe i norr.

Vänligen

/Andreas Törnstrand