Resultat 1 till 3 av 3

Länkbygge hjälp.

  1. #1
    andreassnns avatar
    andreassnn andreassnn är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    feb 2018
    Inlägg
    2
    Men risk för att låta korkad, men alla har varit nya någon gång.

    Kan någon hjälpa mig med hur ett länkbyte går till och hur det i praktiken genomförs?
    Jag har min sidor hos One.com och nyttjar då deras hemsideprogram, om det är något ni där ute behöver veta.

    Givetvis har jag sökt och försökt ta reda på detta själva också, men nu väljer jag att ställa frågan till dem som kan..


    Mvh Andreas Nilsson

  2. #2
    sökoptimerings avatar
    sökoptimering sökoptimering är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    102
    Tja, svarar kort på din fråga ser att ingen svarat på mer än 2 veckor.

    Du kan köpa bra namn här https://missdomain.com/ och därefter bygga en schysst hemsida med bra och relevant innehåll. När du gjort det och allt ser bra ut börjar du bygga länkar, och det kan du göra så här: https://www.sokmotorkonsult.se/seo-s...r/lankstrategi

    Om du har wordpress är yoazt en bra start, det har även ett premium alternativ som hjälper dig att komma igång med filmer och texter

    Annars kan du kontakta någon byrå, i det fallet finns Pineberry, Brath och Viseo som jag kan rekommendera.
    Testar just nu olika projekt inom Tictail

  3. #3
    Carlys avatar
    Carly Carly är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    mar 2018
    Ort
    Köpenhamn
    Inlägg
    10
    Länkbygge kan ska på många sätt.
    Du kan köpa domäner och lägga upp länkar till din sida på din nyköpta domän, men det get inga kvalitativa länkar.
    Du kan kontakta bloggare och branchfolk och se om de vill nämna dig, du kan själv lägga ut din länk på sidor som denna, för att rekomendera din sida, höra vad andra tycker om den etc.
    Du kan också skriva unika artiklar och få upp dem på artikeldatabaser, som också länkar till din sida.

    Tänk på att det är viktigt att du har en bra blandning på din linkprofil, inte bara från dålig och spammiga hemsidor, google ser igenom att det inte är naturligt

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Hjälp med länkbygge n.nu
    Av swesac i forum Länkbygge
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-02-10, 14:07
  2. Söker hjälp med länkbygge
    Av mmm i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-11-07, 08:46
  3. Köpa länkar / hjälp med länkbygge
    Av bildelar i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-08-12, 15:59
  4. Hjälp med länkbygge
    Av Morten911 i forum Länkbygge
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-04-09, 15:15
  5. Behöver hjälp med länkbygge
    Av tele i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 18:10