Resultat 1 till 1 av 1

DR70 & DR58 - Internet / Hosting / Nätverks länkar sälja var?

  1. #1
    Deffes avatar
    Deffe Deffe är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Gnesta
    Inlägg
    7
    Hej!

    Jag äger två sidor som har DR70 och DR58 (ahrefs) med domänålder på ca 20 år.
    Jag är helt säker på att 95% av alla här inne besökt dessa domäner och fram till idag har jag kört Adsense på dessa.

    Jag skapade nyligen 1(!) länk till en extern sida som då gick från DR~4 direkt till DR40 och sedan började ranka mediokert och även få lite trafik från Google.

    Kanske ingen här som blir så förvånad över det, egentligen blev inte jag det heller. Men det var ändå ett Enormt hopp.

    Jag funderar nu på att kanske sälja 4-6 länkar från mina båda sidor, men sidorna är på engelska och har egentligen en "världspublik" med möjligen lite fler USA trafik än något annat.

    Var tusan kan jag sälja sådana länkar? Och vad skulle ett rimligt pris vara. Ambitionen är att sälja några länkar och helt ersätta Adsense eftersom jag ogillar Adsense som gör sidan både långsam och ful.

    Sidorna är i nivå med Stackoverflow, fast såklart lite mindre (men över 1M riktiga indexerade sidor).
    Senast redigerat av Deffe den 2018-04-26 klockan 08:50.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Köpes Länkar inom Finans, tandblekning och hosting
    Av h89p49 i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-01-31, 15:52
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2016-05-29, 10:30
  3. Länkar till salu inom hosting/hemsidor/webshop
    Av andreaswatz i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-03-17, 09:16
  4. Sälja länkar på PR9 Site
    Av onlinepokerplay i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-26, 18:40
  5. Sälja PR3 Länkar
    Av Solutions i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 14:58