Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 31 till 34 av 34

Hans99 - Hans Husman

  1. #31
    jmns avatar
    jmn jmn är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    157
    Citat Ursprungligen postat av hans99
    Får ta och arbeta mot 2048.
    Rätta takterna!
    Det är alldeles för få som jobbar efter Moores lag. Dubblera mera till samma pris.

  2. #32
    Elviss avatar
    Elvis Elvis är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    231
    Vilken bra idé! *blink... Glöm inte att ge en hint om din födelsedag då! Och vad som går hem...cigarrer och whisky är väl inget för en hurtig hälsokille kanske...

  3. #33
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Citat Ursprungligen postat av Elvis
    Vilken bra idé! *blink... Glöm inte att ge en hint om din födelsedag då! Och vad som går hem...cigarrer och whisky är väl inget för en hurtig hälsokille kanske...
    Det händer att jag röker cigarrer och dricker gör jag också även om jag har som princip att aldrig köpa alkohol själv. Men vi försöker titta på hur vi ska förbättra vår konvertering.

    Vi har verkligt bra med läsare nu men konverteringsgraden suger och jag kan inte tänka mig att smyga in annonser i den redaktionella texten. Det vi arbetar nu är en tävlingssida och där kan man konvertera bättre tror jag genom att det inte är redaktionell text och mer aggresiv adsense därför bör vara ok, samt kanske också att man får en ny grupp av läsare.

    Men en tabb med presenttips kanske också kunde vara något. Där borde man ju också kunna få relevanta adsense-annonser samt annonsörer. Skickar dig ett e-post när vi kommit närmare det och börjar fundera lite mer konkret kanske vi kan få några tips eller rent göra något samarbete.

  4. #34
    Elviss avatar
    Elvis Elvis är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    231
    Jajjemen, gör så! Jag bidrar gärna i den mån jag kan.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)