Resultat 1 till 1 av 1

Lån sidor mm. ev. säljes

  1. #1
    SysXpls avatar
    SysXpl SysXpl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sverige
    Inlägg
    153
    Jag funderar på att sälja några sidor. Jag är inte helt säker på om jag ska sälja. Jag vill höra mig för kring intresset först och främst. Får jag ett bra bud kan jag tänka mig att sälja.

    Reglerna här säger att man måste ha F-skattesedel av den enkla anledningen att det inte får förekomma någon illegal "svart" handel här. Jag är dock privatperson än så länge, och kan inte starta firma ännu pg.a. några praktiska omständigheter som jag inte vill gå in på. Men jag ämnar att göra i framtiden, så snart mina webbplatser generar pengar vilket de idag inte gör. Men jag är på god väg kan jag säga. Måste bara bryta isen.

    Tills vidare finns det såna här lösningar:

    https://www.frilansfinans.se/

    Då har Frilansfinans (eller andra liknande alternativ) en F-skattesedel och man fakturerar där helt och hållet lagligt som "konsult" som privatperson. De betalar då in arbetsgivaravgifter och allt genomförs på ett hederligt och korrekt sätt. OM jag har fel, eller missförstått detta på något sätt kommer jag inte att sälja någon av mina webbplatser ens förrän jag har en firma.

    Om detta inte är okej av denna (eller någon annan) anledning så ber jag Urban ta bort / lås tråden och jag lovar att inte starta någon ny tråd här ens förrän jag har en firma med F-skattesedel.

    Sidor som jag FUNDERAR just nu på att sälja är följande:

    låna(.)online
    spel(.)ninja (enbart domän)
    middagstips(.)online (rankar topp 20 på "middagstips") (nyckelordet har 30 000 sökn/mån)
    FRÅGA-MIG-PÅ-PM (rankar topp 50 på "snabblån") (nyckelordet har 10 000 sökn/mån)

    Jag vill veta vad folk är beredda att betala först och främst. Har jag rätt att sälja och om jag får bra bud kan jag överväga det.

    Webbplatserna är byggda på premium tema från exempelvis Studiopress och har flera premium plugins som t.ex. Ithemes Secuirty och WP Rocket. Jag har jobbat med t.ex. content writting och länkbygge på vissa av sidorna.

    Skicka PM vid ev. frågor
    Senast redigerat av SysXpl den 2018-08-06 klockan 04:49.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Affiliate sidor / Domäner (nisch fackförbund) säljes
    Av Carl G i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2019-01-20, 15:48
  2. Tre sidor inom träning & hälsa säljes billigt
    Av Carl G i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-07-24, 11:29
  3. Aff sidor säljes Täckbyxor.se Täckkjol.se
    Av hummelgard i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-02-24, 18:27
  4. Rabattkod sidor säljes
    Av DanneF i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-11-09, 15:02
  5. Säljes: Affiliate/adsense sidor med intäkter säljes
    Av Maltie i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-06-01, 00:01