Tar nu emot bud på min sista aktiva affiliatesida, har tidigare sålt stora delar av min portfolio här och detta är den sista och kanske bästa nätegendom som jag hållit kvar så länge det funnits tid att utveckla och ta hand om den.

Då jag nu går från student till heltidsanställning har jag bestämt mig för att sälja även denna förutsatt att jag får in ett värdigt bud. Ett unikt tillfälle att köpa en välutvecklad, “brandable” sida inom segmentet fackförbund med lång historia och kvalitativt innehåll.

Då jag ser enormt potential i både webbsidan samt domänen och sidan är kvalitativt utformad med bra innehåll är riktpriset högre. Den med rätt nätverk kan med all sannolikhet öka intäkterna flera gånger om. Riktpris: 100tkr + moms (Säljs med F-skatt)

Kort Information:
  1. Domänen har varit i bruk inom nischen i 18år
  2. Varit aktiv i sin nuvarande form i 2år
  3. Omkring 25000kr i inkomster löpande årligen (helt organiskt)


“Brandable”“Keyword domain” med extremt mycket sökningar för nischen. (Placering på första sidan på Google)
Stabil placering senaste 18 månaderna, dock har inte nya länkar introducerats kontinuerligt pga bristande nätverk.
I försäljningen ingår väldigt fina social handles för alla relevanta plattformer inkluderade är b.la facebooksida, twitter och instagram bara dessa har ett högt värde för rätt företag eller nätverk.

För domänadress och annan relevant information skicka PM. Skambud undanbedes.